Men om en gjør en MC-tur på 3 km med shorts,hjelm og T-skjorte er
vel ikke verre enn om en bruker tråsykkel og samme antrekk ?

Men full pakke er nok å foretrekke,da.
Å gå er jo livsfarlig,det...............

OBS...Globe skrev:Ryggskinne Godtvoksen ryggskinne!! I min tråd vedr. ATGATT, var det relativt stor andel av de som bidro som understreket ryggskinne som noe av det viktigste!!
Jeg har også pondus, så hvor får en kjøpt airbagvest, og hvordan er de og ha på seg?Gammelgutt skrev: Men jeg har en lik plate i skinnjakken og i tillegg bruker jeg airbagvest, så jeg antar at jeg er rimelig sikret.
joda, den er mest sannsynlig CE-merket, men ihht baderingsdirektivetGlobe skrev:Her er en AirBagRing, kanskje den kan hjelpe, neppe CE merket![]()
Airbagvesten er helt fin å ha på, om du søker på "søk" øverst på siden her, søk på maxxismannen. og skrevet av; pollti, da ser du bilde av vesten min (og pondusen).Godtvoksen skrev:Se her lærte jeg en masse nytt som jeg snarest må sette meg inn i, og sjekke utsyret jeg har. Ryggskinnen til Globe så fin ut, og den skal jeg vurdere.
Jeg har også pondus, så hvor får en kjøpt airbagvest, og hvordan er de og ha på seg?Gammelgutt skrev: Men jeg har en lik plate i skinnjakken og i tillegg bruker jeg airbagvest, så jeg antar at jeg er rimelig sikret.
k3nt_ skrev:Moderator - Kan dere aktivere BBcode [youtube][/youtube] slik at man kan embedde youtube filmer?
Kode: Velg alt
[video][/video]