Godtvoksen blogg: Sesong 2013
Re: Godtvoksen blogg: diskuterer hva er en skikkelig MC?
Vi andre får bli att hjemme å rydde veier

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Haeggis
- Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 750 ST
Jeg kjører ALLTID med hjelm, brynje, bukse, jakke, hansker. (med unntak av demonstrasjon av krypkjøring i kjøregård, og "stunting" med knattecrosser på plenen i grisefylla)
Better safe than sorry...
Nei, seriøst; jeg bruker alltid så mye utstyr, da jeg VET det gjør like vondt å kræsje etter 400m som det gjør etter 400km.
Klok (eller noe sånt) av skade etter rundt 600K km på sykkel i all slags vær, utallige kræsj med biler, gjerder, utforkjøringer, flyturer over panser, osv, har jeg lært at jeg lever UTELUKKENDE pga. godt utstyr. (Og litt pga. godt innlært fallteknikk)
Hvis turen føles for kort til å ta på alt utstyr ville jeg heller gått eller rullet bur...
Better safe than sorry...
Nei, seriøst; jeg bruker alltid så mye utstyr, da jeg VET det gjør like vondt å kræsje etter 400m som det gjør etter 400km.
Klok (eller noe sånt) av skade etter rundt 600K km på sykkel i all slags vær, utallige kræsj med biler, gjerder, utforkjøringer, flyturer over panser, osv, har jeg lært at jeg lever UTELUKKENDE pga. godt utstyr. (Og litt pga. godt innlært fallteknikk)
Hvis turen føles for kort til å ta på alt utstyr ville jeg heller gått eller rullet bur...
Jeg er den kuleste som finnes, og har misforstått alt...
[...sikt langt fram, gi full gass, og håp at det holder...]
[...sikt langt fram, gi full gass, og håp at det holder...]
Blir nesten som å komme ut av skapet,altsåAJ skrev:Så vidt jeg vet er det flere enn dette også...ArcticTiger skrev:Du er jo formann her AJ, så du har jo dobbelstemme. Og jeg har 2 Tigere, så da har jeg og dobbelstemme. Pluss han vi ikke vet om ennå.
Så vi er ganske mange i Tiger-ligaen her ja![]()
![]()
![]()
Men de må mer enn gjerne 'avsløre' seg selv - om de ønsker det... :-)

ikkebike.norwegianforum.net
-
- Motorsykkelen din: x
Og her har "vi" visst og en godt voksen kjenning
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=26941987" onclick="window.open(this.href);return false;

ArcticTiger skrev:Og her har "vi" visst og en godt voksen kjenninghttp://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=26941987" onclick="window.open(this.href);return false;
Og bildet er tatt 8. mars 2010...

-

Jeg har jo Silkesvarten...
Hva er det du foreslår - jeg kjøpe plastikkgris...

Hva er det du foreslår - jeg kjøpe plastikkgris...

-
Åhh nei-nei, for all del, for all del
Jeg bare så på nickbildet/snutten din, og lurte på om du kanskje hadde sett.... "lyset" 

Det er jo bare et ungdomsbilde av meg, er blitt voksen nå og må følgelig fortsatt ha MC for godt voksne mennesker...ArcticTiger skrev: Jeg bare så på nickbildet/snutten din,

-
Det er viktig at vi har sykkler som vi trives med, og som passer vår personlighet og lynneGodtvoksen skrev:Det er jo bare et ungdomsbilde av meg, er blitt voksen nå og må følgelig fortsatt ha MC for godt voksne mennesker...ArcticTiger skrev: Jeg bare så på nickbildet/snutten din,

Da jeg for første gang satt meg på -09 Triumph Tigern i Trondheim i september -10, så wipps

Har ikke sagt det før så da passer det å repetere det nå
Mistanken er bekreftet, du er en gammling du
Selv påstår HausGestapo at jeg ikke er kommet over 2 års trassalderen hvorpå KawaBæiben snill og grei som hun er hiver seg frempå og påstår at jeg går i barndommen nesten hver dag 

Jeg gammelPollti skrev:Mistanken er bekreftet, du er en gammling du![]()

Godtvoksen skrev:Jeg gammelPollti skrev:Mistanken er bekreftet, du er en gammling du![]()
, :
huff - mekkerens lillle flue var en fryd å ha på skjermen i forhold til stressulf som kjører mellom bilene nå for tiden
Se det, det var mye bedre... :-)
Sist redigert av Duville den 21 feb 2011, 22:57, redigert 1 gang totalt.
Ok da....Duville skrev:
huff - mekkerens lillle flue var en fryd å ha på skjermen i forhold til stressulf som kjører mellom bilene nå for tiden

-
Øhh... hvor gammel var du da det bildet ble tattGodtvoksen skrev:Ok da....Duville skrev:

Der var jeg to måneder og fire dager i mitt første liv...ArcticTiger skrev:
Øhh... hvor gammel var du da det bildet ble tatt

- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015

Var jo noe sånt du skulle hatt.

http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
-
Hvordan var det første livet GV? Det endte vel ikke brått og brutalt på vindskjermen (frontruta) på en.....CRUISERGodtvoksen skrev:Der var jeg to måneder og fire dager i mitt første liv...ArcticTiger skrev:
Øhh... hvor gammel var du da det bildet ble tatt

PerfektSnikkeren skrev:
Var jo noe sånt du skulle hatt.

Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?
Godtvoksen skrev:Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?
nope, passer ikke denne gangen må pusse av støvet på MCen så den er klar til tur :)
Sånn som det tiner i kveld så forstår jeg godt det...Duville skrev:Godtvoksen skrev:Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?
nope, passer ikke denne gangen må pusse av støvet på MCen så den er klar til tur :)

Regnvær er hærlig dere - skal snart ned i garasjen og snu sykkelen så den står riktig vei når porten åpnesGodtvoksen skrev:Sånn som det tiner i kveld så forstår jeg godt det...Duville skrev:nope, passer ikke denne gangen må pusse av støvet på MCen så den er klar til tur :)Godtvoksen skrev:Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?

Re: Godtvoksen blogg: hummer og kanari
Er det noen som har sett noe til Gammelgutt i det siste?
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: Godtvoksen blogg: hummer og kanari
Han var innlogga her bare for et par dager siden...Godtvoksen skrev:Er det noen som har sett noe til Gammelgutt i det siste?
Det er det samme for skylda hvem som har den...