Det er jo bare et ungdomsbilde av meg, er blitt voksen nå og må følgelig fortsatt ha MC for godt voksne mennesker...ArcticTiger skrev: Jeg bare så på nickbildet/snutten din,
Det er viktig at vi har sykkler som vi trives med, og som passer vår personlighet og lynneGodtvoksen skrev:Det er jo bare et ungdomsbilde av meg, er blitt voksen nå og må følgelig fortsatt ha MC for godt voksne mennesker...ArcticTiger skrev: Jeg bare så på nickbildet/snutten din,
Jeg gammelPollti skrev:Mistanken er bekreftet, du er en gammling du![]()
Godtvoksen skrev:Jeg gammelPollti skrev:Mistanken er bekreftet, du er en gammling du![]()
, :
Ok da....Duville skrev:
huff - mekkerens lillle flue var en fryd å ha på skjermen i forhold til stressulf som kjører mellom bilene nå for tiden
Øhh... hvor gammel var du da det bildet ble tattGodtvoksen skrev:Ok da....Duville skrev:
huff - mekkerens lillle flue var en fryd å ha på skjermen i forhold til stressulf som kjører mellom bilene nå for tiden
Der var jeg to måneder og fire dager i mitt første liv...ArcticTiger skrev:
Øhh... hvor gammel var du da det bildet ble tatt
Hvordan var det første livet GV? Det endte vel ikke brått og brutalt på vindskjermen (frontruta) på en.....CRUISERGodtvoksen skrev:Der var jeg to måneder og fire dager i mitt første liv...ArcticTiger skrev:
Øhh... hvor gammel var du da det bildet ble tatt
PerfektSnikkeren skrev:
Var jo noe sånt du skulle hatt.
Godtvoksen skrev:Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?
Sånn som det tiner i kveld så forstår jeg godt det...Duville skrev:Godtvoksen skrev:Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?
nope, passer ikke denne gangen må pusse av støvet på MCen så den er klar til tur :)
Regnvær er hærlig dere - skal snart ned i garasjen og snu sykkelen så den står riktig vei når porten åpnesGodtvoksen skrev:Sånn som det tiner i kveld så forstår jeg godt det...Duville skrev:nope, passer ikke denne gangen må pusse av støvet på MCen så den er klar til tur :)Godtvoksen skrev:Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?
Han var innlogga her bare for et par dager siden...Godtvoksen skrev:Er det noen som har sett noe til Gammelgutt i det siste?
Lurte ei stund på om vi måtte melde ham savnet!Dexter skrev:Han var innlogga her bare for et par dager siden...Godtvoksen skrev:Er det noen som har sett noe til Gammelgutt i det siste?
Rett skal være rett... vi har også vært bekymra, og vi har brukt litt energi på å forsøke å få kontakt med han. Vi har fått nok kontakt til å konstatere at mannen er i live, og så har han jo selv lagt igjen spor her med å logge inn. Noe mer enn det vet ikke jeg da...Banditmannen skrev:Lurte ei stund på om vi måtte melde ham savnet!Dexter skrev:Han var innlogga her bare for et par dager siden...Godtvoksen skrev:Er det noen som har sett noe til Gammelgutt i det siste?![]()
Kanskje sendt bud etter Røde Kors eller Norsk Folkehjelp, så de kunne sette i gang en leiteaksjon, kunne jo hende han og Minsken sto fast i snøfonn eller no...![]()
Men seriøst, har vært litt bekymra, han pleide jo å være så aktiv...?
Vi håper å kunne gjøre MCsiden.no veldig godt synlig på årets MC-Messe. Vi har nemlig et banner som er 120 x 90 cm. stort i produksjon. Og blir dette så bra som vi håper og tror, blir det hengt opp på en plass med god eksponering etter avtale med messearrangørenIntruder skrev:Apropos messa : MCsiden skal vel synliggjøres der,da regner jeg med å få se
noen av dere " live "?![]()
Gleder meg,selv om jeg ikke skal bytte sykkel er det jo mye å se på !! Og kanskje
en ørliten pils........
Når det gjelder MC-messa så er det nå lite sannsynlighet for at jeg kommer dit da jeg skal til Oslo helga etterpå. Tror ikke jeg orker å reise inn til Oslo to helger på rad. I så fall må våren komme lynraskt, slik at jeg kan kjøre MC inn.Intruder skrev:Apropos messa : MCsiden skal vel synliggjøres der,da regner jeg med å få se
noen av dere " live "?![]()
Gleder meg,selv om jeg ikke skal bytte sykkel er det jo mye å se på !! Og kanskje
en ørliten pils........