Godtvoksen skrev:Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?
nope, passer ikke denne gangen må pusse av støvet på MCen så den er klar til tur :)
Godtvoksen skrev:Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?
Sånn som det tiner i kveld så forstår jeg godt det...Duville skrev:Godtvoksen skrev:Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?
nope, passer ikke denne gangen må pusse av støvet på MCen så den er klar til tur :)
Regnvær er hærlig dere - skal snart ned i garasjen og snu sykkelen så den står riktig vei når porten åpnesGodtvoksen skrev:Sånn som det tiner i kveld så forstår jeg godt det...Duville skrev:nope, passer ikke denne gangen må pusse av støvet på MCen så den er klar til tur :)Godtvoksen skrev:Er det noen her på forumet som skal være med på denne turen fra Lillesand til MC-messa ?
Han var innlogga her bare for et par dager siden...Godtvoksen skrev:Er det noen som har sett noe til Gammelgutt i det siste?
Lurte ei stund på om vi måtte melde ham savnet!Dexter skrev:Han var innlogga her bare for et par dager siden...Godtvoksen skrev:Er det noen som har sett noe til Gammelgutt i det siste?
Rett skal være rett... vi har også vært bekymra, og vi har brukt litt energi på å forsøke å få kontakt med han. Vi har fått nok kontakt til å konstatere at mannen er i live, og så har han jo selv lagt igjen spor her med å logge inn. Noe mer enn det vet ikke jeg da...Banditmannen skrev:Lurte ei stund på om vi måtte melde ham savnet!Dexter skrev:Han var innlogga her bare for et par dager siden...Godtvoksen skrev:Er det noen som har sett noe til Gammelgutt i det siste?![]()
Kanskje sendt bud etter Røde Kors eller Norsk Folkehjelp, så de kunne sette i gang en leiteaksjon, kunne jo hende han og Minsken sto fast i snøfonn eller no...![]()
Men seriøst, har vært litt bekymra, han pleide jo å være så aktiv...?
Vi håper å kunne gjøre MCsiden.no veldig godt synlig på årets MC-Messe. Vi har nemlig et banner som er 120 x 90 cm. stort i produksjon. Og blir dette så bra som vi håper og tror, blir det hengt opp på en plass med god eksponering etter avtale med messearrangørenIntruder skrev:Apropos messa : MCsiden skal vel synliggjøres der,da regner jeg med å få se
noen av dere " live "?![]()
Gleder meg,selv om jeg ikke skal bytte sykkel er det jo mye å se på !! Og kanskje
en ørliten pils........
Når det gjelder MC-messa så er det nå lite sannsynlighet for at jeg kommer dit da jeg skal til Oslo helga etterpå. Tror ikke jeg orker å reise inn til Oslo to helger på rad. I så fall må våren komme lynraskt, slik at jeg kan kjøre MC inn.Intruder skrev:Apropos messa : MCsiden skal vel synliggjøres der,da regner jeg med å få se
noen av dere " live "?![]()
Gleder meg,selv om jeg ikke skal bytte sykkel er det jo mye å se på !! Og kanskje
en ørliten pils........
Nei, men syns det var flott gjort bare det! Så jo nå at han hadde vær logga på 23. Får satse på at han gir tegn fra seg når han føler for det!Dexter skrev:Rett skal være rett... vi har også vært bekymra, og vi har brukt litt energi på å forsøke å få kontakt med han. Vi har fått nok kontakt til å konstatere at mannen er i live, og så har han jo selv lagt igjen spor her med å logge inn. Noe mer enn det vet ikke jeg da...Banditmannen skrev:Lurte ei stund på om vi måtte melde ham savnet!Dexter skrev:Han var innlogga her bare for et par dager siden...Godtvoksen skrev:Er det noen som har sett noe til Gammelgutt i det siste?![]()
Kanskje sendt bud etter Røde Kors eller Norsk Folkehjelp, så de kunne sette i gang en leiteaksjon, kunne jo hende han og Minsken sto fast i snøfonn eller no...![]()
Men seriøst, har vært litt bekymra, han pleide jo å være så aktiv...?
Tror nok ikke du kan kjøre Lyngdal - Kvås - Kvinesdal - retur, i kveld...Duville skrev:ha - ikkeno snø i Lyngdal - får holde meg rundt dørene da.....
Det er ikke pent med så synlig skadefryd...Dexter skrev:Tja, hvorfor skal du ha det bedre enn oss andre?
Den eneste sanne fryd er skadefryd!Godtvoksen skrev:Det er ikke pent med så synlig skadefryd...Dexter skrev:Tja, hvorfor skal du ha det bedre enn oss andre?![]()
Vi snakkes onsdag/torsdag om en uke...Dexter skrev:Den eneste sanne fryd er skadefryd!Godtvoksen skrev:Det er ikke pent med så synlig skadefryd...Dexter skrev:Tja, hvorfor skal du ha det bedre enn oss andre?![]()
så var det dette med skadefryd da...Godtvoksen skrev:Vi snakkes onsdag/torsdag om en uke...Dexter skrev:Den eneste sanne fryd er skadefryd!Godtvoksen skrev:Det er ikke pent med så synlig skadefryd...Dexter skrev:Tja, hvorfor skal du ha det bedre enn oss andre?![]()
![]()