Duville og Bimma
Det er sikkert noen som er glad for at jeg er litt stille. Jeg har meldt meg inn og bruker mya av min tid på nettet i en MC-klubb som er ganske så aktiv på Facebook: http://www.milvetmc.no/" onclick="window.open(this.href);return false; og gleder meg til å treffe mange av dem på Norgestreffet. Planlegger også å slå følge med noen av dem nordover. Tenker virkelig seriøst på en langtur nordover i år...Jompa skrev:Bra å se at du er kommet ut av vinterhiet, Godtvoksen.
Det har vært "mistenkelig stille" fra deg lenge.
Kjempekoselig å møte dere i SokndalGodtvoksen skrev:I helgen hadde vi et helt nydelig Vårtreff i Sokndal ( http://avisenagder.no/index.php?page=vi ... etID=20230" onclick="window.open(this.href);return false; ), jeg var også så heldig å få hilse på mcsidens solstråle Bimma...![]()
Duville og Bimma
Ja det var en voksen tur GV, synd dere ikke tok turen innom Kongsberg. Hadde kaffen klar i tilfelle dere kjørte forbi.Godtvoksen skrev:Da var man vel hjemme etter en svært hyggelig guttetur med duville, min lengste tur på MC til nå:
http://goo.gl/maps/zG4Sj" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi traff to stykk fra mcsiden, lazyboy sammen med ei vakker og smilende dame. De hilste vi på ved en bensinstasjon ved Austbygd i Tinn kommune. AJ ble observert kjørende i full fart forbi oss når vi passerte Jevnaker ...
joo skrev:Finfin rute.
For et MC-land vi bor i vi som er så heldige å bo her OG kjøre MC
lazyboy skrev:Hyggelig og hilse på dere. Lazyboy og den vakre smilende
endte forøvrig opp på et hotel i Odda,før vi tok returen hjem til Drammen søndag.
Du slenger deg vel da med på en guttetur omtrent slik som dette: http://goo.gl/7Ggsa" onclick="window.open(this.href);return false;dag-zzr skrev:@ Duville og GV. Neste tur må dere beregne bedre tid. Hadde satt pris på å få hilst på dere og kansje ekskortert dere et stykke.
dag-zzr skrev:@ Duville og GV. Neste tur må dere beregne bedre tid. Hadde satt pris på å få hilst på dere og kansje ekskortert dere et stykke.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Syns også det er trist at forumbruker Godtvoksen med over 3500 innlegg har blitt utestengt. jhn har vel gitt den riktige begrunnelsen for utestengelsen. Må innrømme at slike saker om utestengelser gjør at det ikke er like moro å være her. Og moderatorer ikke send meg en pm og fortell at det er bare å dra andre steder.jhn skrev:Til de som måtte lure, og eventuellt savne Godtvoksen, så kan jeg fortelle at han er utestengt.
Grunnen er visstnok at han har startet sitt eget lille enmannsforum ... og at han skal ha kommet med noen kritiske uttalelser om ledelsen her inne på andre mc-forum.
Nå er det altså blitt sånn at vi blir overvåket av ledelsen her inne ... vi må passe på hva vi sier, ikke bare her inne, men på nettet generelt.
Driver dere virkelig å tråler nettet for å finne ut hva vi mener om mc-siden, for så å utestenge folk som ikke har de riktige meningene? Virkelig?
Fikk plutselig en ekkel frysning nedover ryggen, og en følelse av å leve farlig ... så,det er kanskje best å stoppe her :-#
Han fikk vel advarsler som alle andre så da er det vel greit.ArcticTiger skrev:Jeg liker/forstår heller ikke alt rundt de utestengningene vi har sett. Det blir mye spekulasjoner og synsing, som kan skape unødig dårlig stemning.
Folk kan jo lage så mange forum de vil, men de burde da i det minste vise litt fantasi når de skal sette navn på det. Å så til de grader tilnærmet plagiere et innarbeidet forumnavn som MCsiden.no er direkte frekkt og talentlaust, så i dette siste tilfellet kan jeg dog godt se en grunn for utestengelsen.
Forsåvidt ikke helt uenig ... men likevel, jeg synes altfor mange (nevner ikke navn) tar seg selv og sine fritidssysler alfor høytidlig.ArcticTiger skrev:Jeg liker/forstår heller ikke alt rundt de utestengningene vi har sett. Det blir mye spekulasjoner og synsing, som kan skape unødig dårlig stemning.
Folk kan jo lage så mange forum de vil, men de burde da i det minste vise litt fantasi når de skal sette navn på det. Å så til de grader tilnærmet plagiere et innarbeidet forumnavn som MCsiden.no er direkte frekkt og talentlaust, så i dette siste tilfellet kan jeg dog godt se en grunn for utestengelsen.
Det ligger kortene at Godtvoksen har fått advarsel. Ikke bare denne gangen, men også gjentatte ganger tidligere den tiden han var aktiv på MCsiden. At han velger å ikke nevne dette får bli hans sak. At han også har få å en "pekefinger" fra KliffArne på IkkeBike forteller også sitt om hvordan Godtvoksen bruker forumene han er medlem av.JohnnyTh skrev:Han fikk vel advarsler som alle andre så da er det vel greit.ArcticTiger skrev:Jeg liker/forstår heller ikke alt rundt de utestengningene vi har sett. Det blir mye spekulasjoner og synsing, som kan skape unødig dårlig stemning.
Makan til tiltro til autoriteter skal man lete lenge etterJohnnyTh skrev:Han fikk vel advarsler som alle andre så da er det vel greit.ArcticTiger skrev:Jeg liker/forstår heller ikke alt rundt de utestengningene vi har sett. Det blir mye spekulasjoner og synsing, som kan skape unødig dårlig stemning.