Antar det er dette du betegner som "pekefinger":AJ skrev:Det ligger kortene at Godtvoksen har fått advarsel. Ikke bare denne gangen, men også gjentatte ganger tidligere den tiden han var aktiv på MCsiden. At han velger å ikke nevne dette får bli hans sak. At han også har få å en "pekefinger" fra KliffArne på IkkeBike forteller også sitt om hvordan Godtvoksen bruker forumene han er medlem av.JohnnyTh skrev:Han fikk vel advarsler som alle andre så da er det vel greit.ArcticTiger skrev:Jeg liker/forstår heller ikke alt rundt de utestengningene vi har sett. Det blir mye spekulasjoner og synsing, som kan skape unødig dårlig stemning.
Folk kan jo lage så mange forum de vil, men de burde da i det minste vise litt fantasi når de skal sette navn på det. Å så til de grader tilnærmet plagiere et innarbeidet forumnavn som MCsiden.no er direkte frekkt og talentlaust, så i dette siste tilfellet kan jeg dog godt se en grunn for utestengelsen.
"Prøver å ha en never mind holdning til ting som blir skrevet her på den store verdensveven. Men noe må man jo henge seg opp i
Og jeg er ikke så nøye på det, men må innrømme at Godtvoksen's "vervekampanje" både her og der synes litt, hva skal jeg si, uhøflig. Det er vel ikke helt fint å komme busende inn på et forum, for i løpet av et par dager gjøre som GV har gjort her?
Når det er sagt, så tar jeg det ikke så tungt. Bare måtte få sagt det"
Dette mener jeg er en foruftig holdning til det hele.
Her er forørig Godtvoksen's svar til KliffArne, han fremstår jo ikke som helt uten takt og tone heller.
"Har vel ikke på noen måte tenkt "vervekamanje" og beklager at det blir oppfatter som uhøflig. Nytt forum var vel først tenkt og ment som bare for moro og humoristisk, på samme måte som http://anti-ikkebike.norwegianforum.net/" onclick="window.open(this.href);return false;. Imidlertid endret tanken/ideen seg underveis. Jeg fikk da mer seriøst lyst til å lage til et alternativ til mcsiden.no
Av høflighet skal jeg ikke linke til mitt nye forum igjen "
Men det jeg først og fremst reagerer på er at folk blir utestengt pga det de måtte mene på andre nettsteder.
Skal vi virkelig sitte å bekymre oss over om AJ sniker rundt på nettet når vi sitter og vrøvler om løst og fast
Jeg trodde dette var en type overvåkning og knebling av folk som vi her på bjerget ikke liker.
Du kunne med fordel nedjustere graden av selvhøytidlighet ... det dreier seg tross alt bare om et ikke-kommersielt mc-forum ... altså ingen tap, og heller ingen gevinst.