
Street trackeren "Tripster"
-
- Innlegg: 845
- Registrert: 06 des 2009, 14:00
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
- Bosted: Tysnes
Re: Street trackeren "Tripster"
Kanonbra 

- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Street trackeren "Tripster"
Det finnes et ord på hva vi skal kalle sånne som deg.... "Tusen kunstner".. (greit TO ord da for orddelings politiet, som forøvrig ikke får lov til å herje på dette forum.. hehe).
Sånn helt seriøst... Du har ikke vurdert å bygge noen custom Tracker/cafe racer kun for å selge dem med fortjeneste... Er sikker på at det finnes nok av folk som ønsker ferdig Cafe Racer å sette seg på.
Jeg bukker i støvet og hilser ydmykt!
Sånn helt seriøst... Du har ikke vurdert å bygge noen custom Tracker/cafe racer kun for å selge dem med fortjeneste... Er sikker på at det finnes nok av folk som ønsker ferdig Cafe Racer å sette seg på.
Jeg bukker i støvet og hilser ydmykt!
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- 500DOHC
- Innlegg: 76
- Registrert: 27 nov 2011, 14:16
- Motorsykkelen din: '77 Yamaha XS500 '78 Yamaha XS650
Re: Street trackeren "Tripster"
Blir flott denne, masse godt håndtværk.
Hva ble det til med den bøyde ventilen forresten?
Hva ble det til med den bøyde ventilen forresten?
[album]3317[/album]
- Twister
- Innlegg: 354
- Registrert: 26 aug 2010, 08:59
- Motorsykkelen din: for få....
- Bosted: sandefjord
Re: Street trackeren "Tripster"
Hei igjen :-)
Joda, jeg er som jeg skrev mer enn fornøyd, og det er vel omtrent så langt jeg har strukket meg ang egen innsats noen gang..
sagt på en anne måte... ovenfor meg selv er jeg stolt!! -)
Men fra det til å bygge på bestilling som Crinos spør om, føler jeg meg ikke klar/god nok for enda...
(Tror foresten ikke jeg ønsker å gå inn på den stien heller...Har gjort et slikt stunt før, Jobbet masse med tømring og snekring på eget mens jeg jobbet med noe annet. Dette gledet meg stor, nesten like mye som med sykkelhobbyen nå. Så sluttet jeg i jobben og begynnte på fulltid som tømrer og tok svennebrev etter noen år... Dermed ble gleden over hobbyen borte for min del...Så nå gjør jeg noe annet :-) , Men kan jo selfølgelig hjelpe til om noen trenger hjelp... )
DOHC500: Ventilen ble rettet i benken og kontrollert at den er innenfor spec. Så jeg er egentlig ikke så redd for den ( annet en når noen spør om den... hehe) Men uansett tenker jeg å ta det topplokket fra delemotoren og totaloverhale det med alle venliter nye, fresing av seter, planing, helicoil innsatser til pluggene, nye kammer osv, men det har jeg ikke penger til enda... Så det får vente..
Satset på at dette holder fint denne sesongen...
Lakket forresten tank og og sal sort i går, så det skal herde helt, mattes ned og maskeres der hvos det sorte skal være synlig, så kan jeg legge på den brune fargen og dekor før klar lakkingen begynner...
Skal ta litt bilder i kveld tenker jeg :-)
Erik
Joda, jeg er som jeg skrev mer enn fornøyd, og det er vel omtrent så langt jeg har strukket meg ang egen innsats noen gang..

Men fra det til å bygge på bestilling som Crinos spør om, føler jeg meg ikke klar/god nok for enda...
(Tror foresten ikke jeg ønsker å gå inn på den stien heller...Har gjort et slikt stunt før, Jobbet masse med tømring og snekring på eget mens jeg jobbet med noe annet. Dette gledet meg stor, nesten like mye som med sykkelhobbyen nå. Så sluttet jeg i jobben og begynnte på fulltid som tømrer og tok svennebrev etter noen år... Dermed ble gleden over hobbyen borte for min del...Så nå gjør jeg noe annet :-) , Men kan jo selfølgelig hjelpe til om noen trenger hjelp... )
DOHC500: Ventilen ble rettet i benken og kontrollert at den er innenfor spec. Så jeg er egentlig ikke så redd for den ( annet en når noen spør om den... hehe) Men uansett tenker jeg å ta det topplokket fra delemotoren og totaloverhale det med alle venliter nye, fresing av seter, planing, helicoil innsatser til pluggene, nye kammer osv, men det har jeg ikke penger til enda... Så det får vente..
Satset på at dette holder fint denne sesongen...
Lakket forresten tank og og sal sort i går, så det skal herde helt, mattes ned og maskeres der hvos det sorte skal være synlig, så kan jeg legge på den brune fargen og dekor før klar lakkingen begynner...
Skal ta litt bilder i kveld tenker jeg :-)
Erik
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
- Gielas
- Innlegg: 772
- Registrert: 31 aug 2011, 19:34
- Motorsykkelen din: BMW R 1200 GSA -16
- Bosted: Sandefjord
Re: Street trackeren "Tripster"
Detta ser meget bra ut Twister! 

Gielas
2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)
2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39766
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Street trackeren "Tripster"
Imponerende i mangel av bedre ord
Ska' bli artig å se Tripster'n live :-) Ikke minst å høre trippellyden

Ska' bli artig å se Tripster'n live :-) Ikke minst å høre trippellyden

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- 500DOHC
- Innlegg: 76
- Registrert: 27 nov 2011, 14:16
- Motorsykkelen din: '77 Yamaha XS500 '78 Yamaha XS650
Re: Street trackeren "Tripster"
Det som er med den ventilen er at det både ved bøyingen og rettingen ble skapt en såkalt "bruddanviser", i yttersvingen av det bøyde ommrådet har metallet strekkt seg og ettersom det er teknisk umulig presse sammen igjen denne strekken vill en annen del (på motsatt side) strekke seg når den bøyes tilbake. Man får da to "bruddanvisere" som før eller senere vil føre til materialtretthet. Når eller om dette vil skje er det selvfølgelig umulig å si, men på ett motorverksted med den minste respekt for seg selv og håndtverket ville nok en bøyd ventil gått rett i søpla.Twister skrev:Hei igjen :-)
Joda, jeg er som jeg skrev mer enn fornøyd, og det er vel omtrent så langt jeg har strukket meg ang egen innsats noen gang..sagt på en anne måte... ovenfor meg selv er jeg stolt!! -)
Men fra det til å bygge på bestilling som Crinos spør om, føler jeg meg ikke klar/god nok for enda...
(Tror foresten ikke jeg ønsker å gå inn på den stien heller...Har gjort et slikt stunt før, Jobbet masse med tømring og snekring på eget mens jeg jobbet med noe annet. Dette gledet meg stor, nesten like mye som med sykkelhobbyen nå. Så sluttet jeg i jobben og begynnte på fulltid som tømrer og tok svennebrev etter noen år... Dermed ble gleden over hobbyen borte for min del...Så nå gjør jeg noe annet :-) , Men kan jo selfølgelig hjelpe til om noen trenger hjelp... )
DOHC500: Ventilen ble rettet i benken og kontrollert at den er innenfor spec. Så jeg er egentlig ikke så redd for den ( annet en når noen spør om den... hehe) Men uansett tenker jeg å ta det topplokket fra delemotoren og totaloverhale det med alle venliter nye, fresing av seter, planing, helicoil innsatser til pluggene, nye kammer osv, men det har jeg ikke penger til enda... Så det får vente..
Satset på at dette holder fint denne sesongen...
Lakket forresten tank og og sal sort i går, så det skal herde helt, mattes ned og maskeres der hvos det sorte skal være synlig, så kan jeg legge på den brune fargen og dekor før klar lakkingen begynner...
Skal ta litt bilder i kveld tenker jeg :-)
Erik
Håper ikke dette tar motet fra deg, men det ville jo være synd om ventiltallerkenen skulle "falle av" på 7000rpm.
[album]3317[/album]
- Twister
- Innlegg: 354
- Registrert: 26 aug 2010, 08:59
- Motorsykkelen din: for få....
- Bosted: sandefjord
Re: Street trackeren "Tripster"
Hei 500DOCH500DOHC skrev:Twister skrev:Hei igjen :-)
Det som er med den ventilen er at det både ved bøyingen og rettingen ble skapt en såkalt "bruddanviser", i yttersvingen av det bøyde ommrådet har metallet strekkt seg og ettersom det er teknisk umulig presse sammen igjen denne strekken vill en annen del (på motsatt side) strekke seg når den bøyes tilbake. Man får da to "bruddanvisere" som før eller senere vil føre til materialtretthet. Når eller om dette vil skje er det selvfølgelig umulig å si, men på ett motorverksted med den minste respekt for seg selv og håndtverket ville nok en bøyd ventil gått rett i søpla.
Håper ikke dette tar motet fra deg, men det ville jo være synd om ventiltallerkenen skulle "falle av" på 7000rpm.

Det ligger nok litt lenger frem i bevistheten nå som du så billedlig forklarer det...

Men ikke langt nok frem til at jeg velger å ikke prøvekjøre....

Hvis jeg er lur, bestiller jeg opp ventiler så snart som mulig og bytter de i den toppen jeg har.
Det burde gå å få av toppen uten å ta ut motoren, så det er jo greit.
trenger da ventiler, registerkjedelås og topp pakning.
Hmmm.... tror nok det må bli slik... Så får jeg heller sette turtallssperra på 8000 rpm frem til det og :[-o< :[-o< om det går bra...
I værste fall går alt til H%#"! og jeg må finne en byttemotor.... Håper da virkelig at det ikke blir så galt...
Takk for "pekefingeren" !!!

Erik
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
Re: Street trackeren "Tripster"
I mangel av rett ventil har jeg rettet og slipt til en eksosventil. Hadde heldigvis tilgang til en ventilslipemaskin.Twister skrev:[Hei 500DOCH![]()
Det ligger nok litt lenger frem i bevistheten nå som du så billedlig forklarer det...![]()
Men ikke langt nok frem til at jeg velger å ikke prøvekjøre....
Hvis jeg er lur, bestiller jeg opp ventiler så snart som mulig og bytter de i den toppen jeg har.
Det burde gå å få av toppen uten å ta ut motoren, så det er jo greit.
trenger da ventiler, registerkjedelås og topp pakning.
Hmmm.... tror nok det må bli slik... Så får jeg heller sette turtallssperra på 8000 rpm frem til det og :[-o< :[-o< om det går bra...
I værste fall går alt til H%#"! og jeg må finne en byttemotor.... Håper da virkelig at det ikke blir så galt...
Takk for "pekefingeren" !!!![]()
Erik
Husker ikke hvor lenge den var i bruk, men minst ett racingstevne så den gikk sikkert en time eller tre på full guffe.
Den er like hel og står på hylla, jeg byttet den ut så snart jeg hadde fått tak i nye ventiler.
Så det går sikkert greit å prøvekjøre
- Twister
- Innlegg: 354
- Registrert: 26 aug 2010, 08:59
- Motorsykkelen din: for få....
- Bosted: sandefjord
Re: Street trackeren "Tripster"
Pelsen: Takk
Det er nok slik at denne ventilen burde vørt byttet ut og jeg kommer til å gjøre det ( forhåpentligvis før noe går galt.)
Og jeg hadde aldri satt den inn om jeg hadde gjort en betalt jobb for noen.. ei heller unlatt å si fra om jeg hadde solgt den...
Så konsekvensene om det går galt, skader ingen andre en meg selv...
I går fikk jeg eksoswrapping fra Gasolin og det var noe skikkelig gris å få på...
Det skal etter sigende legges i bøt i vann før montering, slik at en får strekt den når en tvinner den på. ..Så kryper den og strammer skikkelig når den tørker...
Men det er veldig mye fargestoff i de rullene!!!!
Jeg syntes det ble tøft på denne sykkelen, og gleder meg til å starte opp å høre lyden!!!
Potta er kappet av og har fått en litt spesiell avsluttning som jeg skal ta bilde av i kveld, så kan man gjette hva som er brukt ( ikke vanskelig for de invidde )

Det er nok slik at denne ventilen burde vørt byttet ut og jeg kommer til å gjøre det ( forhåpentligvis før noe går galt.)
Og jeg hadde aldri satt den inn om jeg hadde gjort en betalt jobb for noen.. ei heller unlatt å si fra om jeg hadde solgt den...
Så konsekvensene om det går galt, skader ingen andre en meg selv...

I går fikk jeg eksoswrapping fra Gasolin og det var noe skikkelig gris å få på...
Det skal etter sigende legges i bøt i vann før montering, slik at en får strekt den når en tvinner den på. ..Så kryper den og strammer skikkelig når den tørker...
Men det er veldig mye fargestoff i de rullene!!!!
Jeg syntes det ble tøft på denne sykkelen, og gleder meg til å starte opp å høre lyden!!!
Potta er kappet av og har fått en litt spesiell avsluttning som jeg skal ta bilde av i kveld, så kan man gjette hva som er brukt ( ikke vanskelig for de invidde )
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Street trackeren "Tripster"
Eksoswrapping er ikke helt min greie, får frem dårlige minner om da jeg brukte å ligge flat under min første bil å teipe sammen eksosrøret
med eksosbandage.
Men det arbeidet du gjør med sykkelen ser virkelig profft ut
Skulle ønske jeg hadde tid og overskudd til å holde på likedan.
med eksosbandage.
Men det arbeidet du gjør med sykkelen ser virkelig profft ut

De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Twister
- Innlegg: 354
- Registrert: 26 aug 2010, 08:59
- Motorsykkelen din: for få....
- Bosted: sandefjord
Re: Street trackeren "Tripster"
Jompa skrev:Eksoswrapping er ikke helt min greie, får frem dårlige minner om da jeg brukte å ligge flat under min første bil å teipe sammen eksosrøret
med eksosbandage.![]()
ikke akkurat min yndlingsreperajon heller...
Men det arbeidet du gjør med sykkelen ser virkelig profft ut
Skulle ønske jeg hadde tid og overskudd til å holde på likedan.
takk takk. Som sagt før, er jeg HELDIG som har tid og sted, samt en interesse for de billigste sykklene
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Street trackeren "Tripster"
Ser absolutt den Jompa...
Selv synes jeg at det gir en litt rampete stil på sykkelen.. Pluss jeg er ikke stor fan av chrome, og jobber systematisk på min egen sykkel med å overlakkere chrome biter :)
Jeg hadde wrapping på min som var lakkert sort, men der begynner jaggu med fargen å falme, og nå i forbindelse med at jeg prøver å justere ned lyden til godkjent standard så har jeg fjernet wrappings til fordel for lakkerte varmeskjold... Så ikke så halvgalt ut det heller, så mulig dem blir på en stund..
Selv synes jeg at det gir en litt rampete stil på sykkelen.. Pluss jeg er ikke stor fan av chrome, og jobber systematisk på min egen sykkel med å overlakkere chrome biter :)
Jeg hadde wrapping på min som var lakkert sort, men der begynner jaggu med fargen å falme, og nå i forbindelse med at jeg prøver å justere ned lyden til godkjent standard så har jeg fjernet wrappings til fordel for lakkerte varmeskjold... Så ikke så halvgalt ut det heller, så mulig dem blir på en stund..
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Twister
- Innlegg: 354
- Registrert: 26 aug 2010, 08:59
- Motorsykkelen din: for få....
- Bosted: sandefjord
Re: Street trackeren "Tripster"
Da kommer et lite bilde på eksosavsluttningen :-) ,
Hva er brukt???
Hva er brukt???
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Street trackeren "Tripster"
Tripstern blir bare megaflott Twister
Kjempemorro å lese og se Framgangen
Og den greie på exozrøre, er det ei trinse fra en garasjeport


Og den greie på exozrøre, er det ei trinse fra en garasjeport

- Twister
- Innlegg: 354
- Registrert: 26 aug 2010, 08:59
- Motorsykkelen din: for få....
- Bosted: sandefjord
Re: Street trackeren "Tripster"
Takk Artic tiger :-)
Godt forslag, ser den.... men ikke riktig...
red: Den er lettere modifisert....
Godt forslag, ser den.... men ikke riktig...
red: Den er lettere modifisert....
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
Re: Street trackeren "Tripster"
Ser da ut som framre løpsstøtte til en Gatling ... ?
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...
they grow old because they quit playing...
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Street trackeren "Tripster"
Nææææ.er vel et Reimskive til ei kamreim-ligner på noe vw/audi.. 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Gielas
- Innlegg: 772
- Registrert: 31 aug 2011, 19:34
- Motorsykkelen din: BMW R 1200 GSA -16
- Bosted: Sandefjord
Re: Street trackeren "Tripster"
Ramma?Twister skrev:Da kommer et lite bilde på eksosavsluttningen :-) ,
Hva er brukt???
Gielas
2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)
2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)
- Twister
- Innlegg: 354
- Registrert: 26 aug 2010, 08:59
- Motorsykkelen din: for få....
- Bosted: sandefjord
Re: Street trackeren "Tripster"




Ei heller ei kamreimskive til et VAG produkt, men Mekkern er inne på noe... Det er en motordel

Ramma er brukt til å feste ja

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: Street trackeren "Tripster"
Du har vel ikke skjært ut senter av en felg og brukt det?
Edit: Leste no at det var en motordel..
Edit: Leste no at det var en motordel..

http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- tomsnes
- Innlegg: 331
- Registrert: 03 okt 2010, 23:46
- Motorsykkelen din: Yamaha MT-01 2006, MotoBi 750 Sei 1976
- Bosted: Sandefjord
- Kontakt:
Re: Street trackeren "Tripster"
Tror jeg vet svaret, men det er artig å se hvilke forslag som kommer opp....
Kan det være fra en 1978 mod?
Kan det være fra en 1978 mod?

"The more I learn about women, the more I love my motorcycle"
Motorens nest viktigste oppgave er å omdanne bensin til lyd.
Motorens nest viktigste oppgave er å omdanne bensin til lyd.
- Gielas
- Innlegg: 772
- Registrert: 31 aug 2011, 19:34
- Motorsykkelen din: BMW R 1200 GSA -16
- Bosted: Sandefjord
Re: Street trackeren "Tripster"
Mener å huske at du skrev noe om det lenger oppi tråden her....
[hint] til ALLE
[hint] til ALLE

Gielas
2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)
2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)
- tomsnes
- Innlegg: 331
- Registrert: 03 okt 2010, 23:46
- Motorsykkelen din: Yamaha MT-01 2006, MotoBi 750 Sei 1976
- Bosted: Sandefjord
- Kontakt:
Re: Street trackeren "Tripster"
Har du en ekstra, kan du ta bilde av den. Kanskje det er lettere da... 

"The more I learn about women, the more I love my motorcycle"
Motorens nest viktigste oppgave er å omdanne bensin til lyd.
Motorens nest viktigste oppgave er å omdanne bensin til lyd.
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Street trackeren "Tripster"
Jeg kikket litt på dine motorbilder, kan det være et Kamdrev fra Pianofabrikken 
