16 mil er jo en god start på sesongen da

Roa? Møtte en MC rett ved Shell på rv4/rv35 som var på vei sørover i ettermiddag. Var ikke tilfeldigvis deg...?Ellings skrev:Heisann!!
Endelig første vårslipp her i dag,etter litt for mye abstinenser av div. innlegg her på forumet,![]()
Ble ca 16 mil her på Øvre. Jessheim-Maura-Dal-Eidsvoll-Årnes-Kløfta +
en tur til Roa(rv.35)+ litt til.![]()
Tørre og fine veier..
Mange bikere som benyttet seg av det i dag..
Mvh Erik
Da var det nok ikke deg, nei...Ellings skrev:Nei,var nok ikke meg. Så ingen mc der..
Kjører blå/hvit Transalp...
Kunne vært artig å ta en tur langs Randsfjorden til Brandbu og tilbakeEllings skrev:Ja,topp å komme i gang igjen Globe. Andre sessongen min,6000 km i 2009. Rimelig fersk!!
Skal gi et pip jeg AJ. Går ut ifra det blir noen turer i den retningen.
Alltid hyggelig med nye bekjentskaper..
ØYH! rogg på disse trakter!?.. jeg og Cheron var på verkstedet i dag, hadde du stikket innom der så hadde du fått kaffe gratis.,.rogg skrev:Ja, endelig var det opphold så lenge at veien tørket opp. Liten start på sesongen ble det i dag. Var innom Deaf Riders og Naf mc, for å få en varmende kopp kaffe, med der var det påskestengt:)
En liten Vestfoldrunde på ca 150 km... Godt å kunne si at nå er det i gang..
Jeg var også innom Deaf Riders i dag, men ingen hjemme, og så var det radarkontroll rett nedenfor avkjøringen til Hijol kirke. Det ble over 250 km på ettermiddagen og kvelden. Kim Il fikk uventet besøk av Il Tempo Petit, men det ble litt kjølig før jeg var hjemme igjen, men jeg har vært ute en vinternatt før.rogg skrev:Ja, endelig var det opphold så lenge at veien tørket opp. Liten start på sesongen ble det i dag. Var innom Deaf Riders og Naf mc, for å få en varmende kopp kaffe, med der var det påskestengt:)
Da var vi nokk rett så nære hverandre... Kjørte gjennom kontrollen jeg og. Ble advart av en søt dame:)Gammelgutt skrev:Jeg var også innom Deaf Riders i dag, men ingen hjemme, og så var det radarkontroll rett nedenfor avkjøringen til Hijol kirke. Det ble over 250 km på ettermiddagen og kvelden. Kim Il fikk uventet besøk av Il Tempo Petit, men det ble litt kjølig før jeg var hjemme igjen, men jeg har vært ute en vinternatt før.rogg skrev:Ja, endelig var det opphold så lenge at veien tørket opp. Liten start på sesongen ble det i dag. Var innom Deaf Riders og Naf mc, for å få en varmende kopp kaffe, med der var det påskestengt:)
Ja, se det..var inne på tanken å svinge innom. Men regnet med det var påskeski og påskeegg hjemme med dere:)))) Neste gang...neste gang, da tar jeg alle muligheter..hansraymond skrev:ØYH! rogg på disse trakter!?.. jeg og Cheron var på verkstedet i dag, hadde du stikket innom der så hadde du fått kaffe gratis.,.rogg skrev:Ja, endelig var det opphold så lenge at veien tørket opp. Liten start på sesongen ble det i dag. Var innom Deaf Riders og Naf mc, for å få en varmende kopp kaffe, med der var det påskestengt:)
En liten Vestfoldrunde på ca 150 km... Godt å kunne si at nå er det i gang..![]()
Men grattis med sesong start.!jeg har starta min egen kjøre-sesong forlengst,
![]()
![]()
![]()
![]()
Skulle veldig gjerne, men kjører drosje hver gang jeg er våken denne helgen..Dexter skrev:Fantastisk vær i dag! I dag blir det tur! Vet ikke hvor eller når, men de som måtte ønske å hilse på eller slå følge kan jo bare vise sin interesse
Var også en tur på Jevnaker på formiddagen idag, mens morgentåken fortsatt lå rimelig tett over.. vel ,tettstedet...Rottenikken skrev:Havna på tur i dag jeg da, starta fra Elvebyen i strålende sol med Randsfjorden rundt som mål,
på Hadeland kom regnet, æxhmhuff, så jeg snudde på Hov og kjørte i pissregn til Jevnaker, der kom finværet igjen.
Fikk ihvertfall en tur og ble litt mere kompis med sykkelen.
Bor ikke så langt unna, nei.Rottenikken skrev:Du bor vel kanskje ikke så langt unna Jevnaker AJ, fy pokker så skumle veiene er nå med telehiv og langsgående oppsprekking av asfalten, litt regn og kalde dekk så er det all grunn til full skjerping.