Kort fortalt:
Trondheim-->Orkdal-->Våvatnet-->Tjeldbergodden-->Hemkjølen-->Hjem
Ca 27 mil med mange flotte svinger...
Med fra forumet var Firda, Gizmodude, Kawalars og meg.
I tillegg var det 3 stk til fra NAF MC Trondheim

SheDevil skrev:Endelig ble det en litt lengre tur på meg igjen![]()
Kort fortalt:
Trondheim-->Orkdal-->Våvatnet-->Tjeldbergodden-->Hemkjølen-->Hjem
Ca 27 mil med mange flotte svinger...
Med fra forumet var Firda, Gizmodude, Kawalars og meg.
I tillegg var det 3 stk til fra NAF MC Trondheim![]()
Enda bra det var syklene som skulle lagres jaIntruder skrev:Og så vinterlagring i varm kjeller sammen med ytterligere noen Ryk & Reisfolk..
OBS : Det er syklene som skal lagres..
Og så sier gammelkjerringene : " Alt kler den smukke.."Crinos skrev:Jeg hadde meg en bitte liten tur i går, primært for å besøke mine foreldre og hjelpe dem med noe i leligheten demmes. På veien hjem åpnet himmelen seg, og da var det ikke fult så tøft å kjøre uten fremskjerm nei... Måten fremhjulet kaster vannet opp og frem på er PERFEKT for å treffe meg i hjelm/visiret....
Men men... Hva er det disse kjerringene sier... Man skal lide for skjønnheten....
Fine bilder, men veldig små, synes jeg...Godtvoksen skrev:Turen ble litt kortere en planlagt, da det var mye kaldere en forventet første del av turen. Videre tok jeg ikke sjansen på å kjøre opp via Sirdalen i frykt for å møte på glatte veier.
Her er noen få bilder fra turen
glatte veier er vel ikke så farlig, husker at jeg fikk sludd og snøføre over Hardangervidda en gang jeg kjørte Ducati F1 til triumphklubben sitt årsmøte. Bilene kjørte så sakte at jeg valgte å kjøre forbi demGodtvoksen skrev:Turen ble litt kortere en planlagt, da det var mye kaldere en forventet første del av turen. Videre tok jeg ikke sjansen på å kjøre opp via Sirdalen i frykt for å møte på glatte veier.
pelsen skrev:glatte veier er vel ikke så farlig, husker at jeg fikk sludd og snøføre over Hardangervidda en gang jeg kjørte Ducati F1 til triumphklubben sitt årsmøte. Bilene kjørte så sakte at jeg valgte å kjøre forbi demGodtvoksen skrev:Turen ble litt kortere en planlagt, da det var mye kaldere en forventet første del av turen. Videre tok jeg ikke sjansen på å kjøre opp via Sirdalen i frykt for å møte på glatte veier.
det er en gammel R-sykkel som veier ca 180 kg, lave clip-ons og brutal motor, den er relativt vrien å kjøre på glatt føre.Godtvoksen skrev:pelsen skrev:glatte veier er vel ikke så farlig, husker at jeg fikk sludd og snøføre over Hardangervidda en gang jeg kjørte Ducati F1 til triumphklubben sitt årsmøte. Bilene kjørte så sakte at jeg valgte å kjøre forbi demGodtvoksen skrev:Turen ble litt kortere en planlagt, da det var mye kaldere en forventet første del av turen. Videre tok jeg ikke sjansen på å kjøre opp via Sirdalen i frykt for å møte på glatte veier.
Hvor mye veier en Ducati F1 ?
Vrien = Farlig ?pelsen skrev: det er en gammel R-sykkel som veier ca 180 kg, lave clip-ons og brutal motor, den er relativt vrien å kjøre på glatt føre.
Nei ikke farlig, "Vrien" betyr i dette tilfelle bare at den duger dårlig til å kjøre sakte medGodtvoksen skrev:Vrien = Farlig ?pelsen skrev: det er en gammel R-sykkel som veier ca 180 kg, lave clip-ons og brutal motor, den er relativt vrien å kjøre på glatt føre.
ArcticTiger skrev:Nei ikke farlig, "Vrien" betyr i dette tilfelle bare at den duger dårlig til å kjøre sakte med