LordShaft skrev:Jeg har et råd til folk som skal utdanne seg. Tenk i mye større bilde!!
Og det tror jeg ikke mange ungdommer er i stand til ? Prøvde å ha en samtale med en svigersønn aspirant som går fra strøjobb til strøjobb og spurte om hva han hadde tenkt seg fremover. Suzuki Kråka er vel passe klar for å formere seg og slå seg til ro men det skjønner ikke beileren

Svaret jeg fikk var at han ville ta dørvakt kurs i vinter for å ha noe å #falle tilbake på #
](./images/smilies/grrr.gif)
Haus Gestapo tillot bikkja i senga den natta så noe godt kom ut av det om ikke noe annet.Bedre å grine på ryggen til Pit Puddelen enn ryggen til ØKH ?
Suzuki Kråka reiser mot Ragnhilds Rike til høsten etter planen for etterutdannelse så jeg håper at hun kommer hjem med en trønder med bart, hvite tennissokker og utgåtte mokkasiner.
Selv har jeg endt der jeg er etter yrkesvalg som 15 åring. Tilfeldighetene har tatt meg fra et ønske om å vaske maling og pikke rust til øverste sjef ombord. Så tok tilfeldighetene meg videre inn på et kontor før jeg gikk nesten amok over rutine øvelser ved skrivebordet. Så da tok jeg skrittet over fra øvste plageånd ombord og litt under skrivebords admiral. Og der trives jeg godt. Nå er jeg så innkjørt i det jeg gjør at det er nesten litt skummelt det og

Godt at gutta over meg setter meg på plass av og til når primadonna nykkene rykker for mye. Hadde jeg sett dette for meg da jeg reiste hjemmefra som 15 åring ? Nei det gjorde jeg ikke, og det gjorde ikke mora mi heller. Hun griner enda pga pøbelen hun har født som aldri har fulgt vanlige normer men enda ble det folk av faenskapet !
Har du lyst til å bli Mc mekaniker så bli det. Resten går seg til etterhvert.

Dette går så greit så.