Da jeg skal på en lengre MC-tur i år med en 650 får jeg ikke brukt min kjære GS på halvannet år. Den selges derfor med tungt hjerte. Du finner annonsen her:
BMW R1200 GS Adventure
Ta kontakt om du lurer på noe.
Beste hilsner
EtronX
2010 BMW R1200 GS Adventure til salgs
Re: 2010 BMW R1200 GS Adventure til salgs
Kan jeg spørre hvorfor du drar på 650'n? Har testet den BMW'n, og på langtur virker jo den optimal?EtronX skrev:Da jeg skal på en lengre MC-tur i år med en 650
Hvor går ferden? :)
It is better to exist unknown to the law.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37942
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: 2010 BMW R1200 GS Adventure til salgs
Svarene finner du her:Northman skrev:Kan jeg spørre hvorfor du drar på 650'n? Har testet den BMW'n, og på langtur virker jo den optimal?EtronX skrev:Da jeg skal på en lengre MC-tur i år med en 650
Hvor går ferden? :)
Trans Sibir eXpedition 2012
Om sykkelvalget:
Trans Sibir eXpedition 2012 skrev:Vi valgte denne sykkelen av flere årsaker. Den har en utrolig driftssikker og bensingjerrig motor. Spiser alt den får av bensin, fra 80 okt. og oppover. Går godt og er god å kjøre.
En annen faktor som er svært viktig for oss er vekten på kjøretøyet. Tørr veier sykkelen 144 kg. Det å bruke en så pass lett sykkel på vår tur gjør at slitet blir mindre. Vi skal kjøre på noen “veier” som bør må oppleves for å forstå standarden. Å si “kjøre” er nok å ta hardt i. En del plasser skal sykkelen slepes, bæres og løftes. Det vil sikkert sette en egen spiss på turen :-)
BMW G650 XChallenge er en rendyrket endurosykkel. Det gjør den velegnet utenfor asfalten, men ikke så komfortabel under langkjøring. Salen er som å sitte på en 2X4. For å få sykkelen tilpasset vår tur en det noen modifikasjoner vi skal gjøre før vi starter.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- tagesk
- Innlegg: 2273
- Registrert: 05 nov 2008, 12:08
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Sted: Toscana, Italia
- Kontakt:
Re: 2010 BMW R1200 GS Adventure til salgs
Ikke det at jeg tror det blir noe problem, men om du ikke får solgt den kan du lagre den her hos meg.
Jeg skal sørge for å lade batteriet.
For å si det slik.
[TaSK]
Jeg skal sørge for å lade batteriet.
For å si det slik.
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37942
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: 2010 BMW R1200 GS Adventure til salgs
tagesk skrev:Ikke det at jeg tror det blir noe problem, men om du ikke får solgt den kan du lagre den her hos meg.
Jeg skal sørge for å lade batteriet.
For å si det slik.
[TaSK]
Ja, det skal du få meg til å tro.
Men... hvor er...
ja, hva er det nå det heter igjen? Dette lille apparaturet...
Nåja... batteriet skal lades. Parma kan kanskje være egnet til formålet...
Kan levende se for meg mye batterilading av det slaget, ja...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: 2010 BMW R1200 GS Adventure til salgs
tagesk skrev:Ikke det at jeg tror det blir noe problem, men om du ikke får solgt den kan du lagre den her hos meg.
Jeg skal sørge for å lade batteriet.
For å si det slik.
[TaSK]
Nuvel, jeg prøvde å få deg til å banke litt rust av den sist, men du mygget ut
Re: 2010 BMW R1200 GS Adventure til salgs
Valget av sykkelen er hovedsaklig grunnet vekt og driftssikkerhet. Etter å ha kjørt fra Revda til Kirovsk med en fullrigget BMW R1200 GSA vet jeg hva en tung sykkel betyr på dårlige veier. Senebetennelsen slapp først taket nå etter jul.
Her er noen bilder og litt tekst fra Kolaturen
Veiene vi skal kjøre på Sibirturen blir betraktelig dårligere enn det vi opplevde på Kola. Man er nødt til å ha en lett sykkel da.
Når det er sagt så er GSen en fantastisk sykkel. Utrolig fin på langkjøring. Elsker svingete veier med full opplasting. God på grusveier.
Her er noen bilder og litt tekst fra Kolaturen
Veiene vi skal kjøre på Sibirturen blir betraktelig dårligere enn det vi opplevde på Kola. Man er nødt til å ha en lett sykkel da.
Når det er sagt så er GSen en fantastisk sykkel. Utrolig fin på langkjøring. Elsker svingete veier med full opplasting. God på grusveier.
- tagesk
- Innlegg: 2273
- Registrert: 05 nov 2008, 12:08
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Sted: Toscana, Italia
- Kontakt:
Re: 2010 BMW R1200 GS Adventure til salgs
Det var fordi jeg har følgende motto: Om jeg først tar den ut, da stikker jeg den helt inn.EtronX skrev:Nuvel, jeg prøvde å få deg til å banke litt rust av den sist, men du mygget ut
Kose meg "bare litt forsiktig" med din GSA og så putte den tilbake nesten ubrukt, det er ikke for meg.
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
Re: 2010 BMW R1200 GS Adventure til salgs
tagesk skrev:Det var fordi jeg har følgende motto: Om jeg først tar den ut, da stikker jeg den helt inn.EtronX skrev:Nuvel, jeg prøvde å få deg til å banke litt rust av den sist, men du mygget ut
Kose meg "bare litt forsiktig" med din GSA og så putte den tilbake nesten ubrukt, det er ikke for meg.
[TaSK]
Hils masse til din vakre :-)