Hmm...trodde vi kunne møtes fast til hyggelig prat og god mat på Værtshuset Pieder Ro før eller etter vi kjører helgeturer som du planlegger på Lørdager....Crinos skrev:
Sild... eh.. fisk...![]()

Hmm...trodde vi kunne møtes fast til hyggelig prat og god mat på Værtshuset Pieder Ro før eller etter vi kjører helgeturer som du planlegger på Lørdager....Crinos skrev:
SILDEBORDGodtvoksen skrev:Hmm...trodde vi kunne møtes fast til hyggelig prat og god mat på Værtshuset Pieder Ro før eller etter vi kjører helgeturer som du planlegger på Lørdager....Crinos skrev:
Jeg liker maten derrogg skrev:SILDEBORDGodtvoksen skrev:Hmm...trodde vi kunne møtes fast til hyggelig prat og god mat på Værtshuset Pieder Ro før eller etter vi kjører helgeturer som du planlegger på Lørdager....Crinos skrev:
Utsøkt sildebord hver lørdag
Sildebordet har vi hver lørdag hele året fra kl 12-17.
119,00
Vinsild, Sherrysild, Karrisild, Tomatsild, Sursild, Sennepsild.
Kremsild, Matjessildfilet, Kryddersildfilet, Urtesild, Fjellsild.
3-Løksild, Rødbetesild, Reker i majones, Skalldyrsalat.
Rømme, Rødbeter, Løk, Potetsalat, Poteter, Frisk salat, Dressing.
3 sorter brød og smør.
Alt dette for kun kr 119,00
Tror jeg må ta en lunsj der...
Hmmm..nå har jeg vist selv rotet til tråden om "treff og fest på Lindesnes"....Busa Trond skrev:![]()
Så godt ut dette. Kunne godt ha vært under en annen tråd dette
.
Godtvoksen skrev:Hmmm..nå har jeg vist selv rotet til tråden om "treff og fest på Lindesnes"....Busa Trond skrev:![]()
Så godt ut dette. Kunne godt ha vært under en annen tråd dette
.
![]()
![]()
Hjelp meg Crinos... :[-o< Hvor er din tråd om helgeturer i Kristiansand? Det er der jeg har foreslått oppmøte eller avslutning hos Pieder Ro...