![Thumbsup :thumleft](./images/smilies/thumbsup.gif)
Kul sykkel og et vanvittig tempo i høy kvalitet ser det ut som !!!
![Utrolig :oh](./images/smilies/hva.gif)
Denne motoren, det er nytt for meg med 2 veiever... Hvorfor er det gjort på den måten i steden for en v4?
( kjenner jeg ble skikkelig sugen på en sånn motor...)
![Bredt smil :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
dette er pga 2T med kompressjon i veivhuset og styring av denne...Twister skrev:Denne motoren, det er nytt for meg med 2 veiever... Hvorfor er det gjort på den måten i steden for en v4?
mekkern skrev:dette er pga 2T med kompressjon i veivhuset og styring av denne...Twister skrev:Denne motoren, det er nytt for meg med 2 veiever... Hvorfor er det gjort på den måten i steden for en v4?
RG 500 er en "Square four" med 2 twinner litt forskjøvet i forhold til senterlinjen etter hverandre..
Leverte ikke Alfa dette konseptet i en bil også? Mener bestemt jeg har nævla inni en square-four av italiensk merke, med fire hjul...mekkern skrev: RG 500 er en "Square four" med 2 twinner litt forskjøvet i forhold til senterlinjen etter hverandre..
Square-four, då tenke eg Ariel 1000 en gang på 50-tallet trur eg. Husker Alfa hadde boxer motor i 33`en, men kan godt hende dei hadde square- four og.joo skrev:Leverte ikke Alfa dette konseptet i en bil også? Mener bestemt jeg har nævla inni en square-four av italiensk merke, med fire hjul...mekkern skrev: RG 500 er en "Square four" med 2 twinner litt forskjøvet i forhold til senterlinjen etter hverandre..