Har hentet ut mc skiltet mitt, betalt omregistreringa og fått meg forsikring. Skal prøve å få til noen små turer til uka om været forblir slik som det har vært nå

](./images/smilies/grrr.gif)
Slipper å tro her jeg bor... Er mye snø fortsatt, men minker litt for hver dag nå når det ervarmegerader. HeldigvisNorthman skrev:Har lite tro på at snøen er vekk... Ting som er for godt til å være sant er gjerne det
Et-Hode har hellet med seg!;) Kommer susende over fjellet når været tillater det!;) Må hooke opp da!!:)Steinkastar skrev:Chanten skrev:Da var sykkelen klar for nye eventyr!!!;) I Stavanger er det stort sett mildt året rundt...forbaska mye regn...og vind...men lite snø!;)
Heldig du Olav!
Håper virkelig vi er på rett vei, og at tempen bare går oppover nå, men tørr ikke tro på det...Gliciouz skrev:Virker da som folket for det meste er i god tro om at det er kommet for å bli.... Gøtt!!!! Jeg håper virkelig det... Holder det på som dette er jg på veien neste uke!!!!!!!!!
ArcticTiger skrev:@GV: Ja det ække rart det kribler når det tiner og blir bart! Er litt mer "kaldt vann i årene" her da....
Er det Blåmann eller Silkesvarten du begynner sesongen med?
Lett vi gjør. møter deg halveis jeg vettuChanten skrev:Et-Hode har hellet med seg!;) Kommer susende over fjellet når været tillater det!;) Må hooke opp da!!:)Steinkastar skrev:Chanten skrev:Da var sykkelen klar for nye eventyr!!!;) I Stavanger er det stort sett mildt året rundt...forbaska mye regn...og vind...men lite snø!;)
Heldig du Olav!
Ja... her i særp har det jammen vært fint de siste dagene... tørre flotte veier. lurer på om jeg bare skal hente sykkelen til uka. Klarer ikke vente lenger nåIrongirl skrev:Her i Østfold har vi hatt knallvær mange dager nå med opp mot 10+![]()
Har hentet ut mc skiltet mitt, betalt omregistreringa og fått meg forsikring. Skal prøve å få til noen små turer til uka om været forblir slik som det har vært nåI allefall få hentet ut sykkelen fra vinterlagringa, men har ikke nøkkelen inn dit
lurer på snart å bare dra ned å ringe på døra til de som eier garasjen! Men har en bremselekkasje foran som gjør meg usikker på å tørre å kjøre den hjem (bare 10 min men likevel)... Er mest sannsynlig bare skjøten som må strammes men...
Æsj,vått og klissete ute! Må nok utsette sesongstart en uke eller toTommern skrev:Jeg tar nok min sykkel ut fra vinterlagring på onsdag ettermiddag! Jeg har kjøpt meg go pro hero hd 2 kamera på Berlin tur,og akter å filme årets første kjøretur i full HDLivet er hærlig når man har mc!
Tommern skrev:Æsj,vått og klissete ute! Må nok utsette sesongstart en uke eller toTommern skrev:Jeg tar nok min sykkel ut fra vinterlagring på onsdag ettermiddag! Jeg har kjøpt meg go pro hero hd 2 kamera på Berlin tur,og akter å filme årets første kjøretur i full HDLivet er hærlig når man har mc!
. Har vasket hjelmen min,og sitter med hjelmen på hodet når jeg skriver dette. Savner sykkelen min
Glimrende kjørevær, jo! :-# Samme her i Bergen. Kanskje litt surt til tider, men på den annen side har jeg ikke brukt vinterforet til Goretexdressen siden på denne tiden i fjor og sykkelen har vært på veien i en uke i morgen. Hu-hei!RoJo skrev:+ 8, skydekke helt på bakken, pisregn, Vestlandsvær, men snøklokkene står i full blomst så det går rette veien.