Hei folkens... Jeg har en utfordring. Jeg har lyst til å få igang min gamle Triumph TRW, men problemet er at jeg ikke har noe greie på motorsykler(om noe, så er det minimalt).
Lurer da på en av flere alternativer.
Mest moro hadde det vært å fikset den selv, men det tror jeg blir vanskelig.
Så jeg lurer på om det er noen her på forumet som har lyst til å ta på seg den jobben? Det er snakk om å få igang motoren, resten fikser jeg selv.
Østlandsområdet.
Skal prøve å få igang min gamle Triumph TRW
- Bjønnavind
- Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Re: Skal prøve å få igang min gamle Triumph TRW
Det er nok av kompetente raringer her inne, så du får den nok til å gå!
Da jeg trengte hjelp til min sykkel fikk jeg HansRaymond til å ta turen! Sykkelen ble finfin den, og han fikk en symbolsk slant for jobben! :)
Da jeg trengte hjelp til min sykkel fikk jeg HansRaymond til å ta turen! Sykkelen ble finfin den, og han fikk en symbolsk slant for jobben! :)
det her er 60 år gamle greier, hvis den ikke er ødelagt fra før er det ingen grunn til å gjøre det nå.
Kontakt heller Fallas MC Rep på Fetsund, de kan dette.
- ole m.
- Motorsykkelen din: Flere forskjellige, se signatur.
Godt tips, jeg skulle til å anbefale det samme. Kontakt Erik Falla på telefon 911 74 546 eller 63 88 20 03. Sykkelen er i gode hender der:pelsen skrev:det her er 60 år gamle greier, hvis den ikke er ødelagt fra før er det ingen grunn til å gjøre det nå.

http://www.twang.no/pictureblog/falla" onclick="window.open(this.href);return false;´s-mc-rep-fetsund
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Moto Guzzi SP 1000 - 1984
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974