Ja nå har jeg også kommet meg til denne siden. Nå er ikke jeg den person som har mest erfaring, da det gjelder motorsykkelkjøring, men kommer meg etterhvert.
Motorsykkellappen tok jeg i 1995, ved at jeg vant ett veddemål- 3 jenter var vi som skulle ut å kjøre men ei ble gravid og den andre startet på skole- så da vant jeg da

Har ikke kjørt noe etter det, men drømmen var der jo..
Høsten 2009, kom sjokket!!!! Gubben og jeg bestemte oss for å se på noen sykler rundt om på Østlandet og da ble vi bitt av denne bassillen. For min del syns jeg alt var sååå stort og lurte på hvordan jeg skulle håndtere en slik "doning"... Da jeg skulle hente sykkelen min, turte jeg ikke å kjøre hjem en gang, så det måtte gubben gjøre. Min første tur var på en grusvei. Jeg vinglet rundt og hadde absolutt IKKE kontroll på sykkelen. Det var skummelt og jeg lurte på om jeg egentlig skulle holde meg til vanlig tråkasykkel. Men det gikk mye bedre etterhvert og jeg fikk opp farten og tryggheten kom seg, selv om jeg kjørte mest alene i starten.
Våren/sommer'n 2010 kom som ett skudd da påsken ble såå vakker og vårlig... Gubben så jeg lite til den våren

han levde sitt liv og jeg mitt...Jeg jobber i helsevesenet så jeg jobbet, mens han kjørte Østlandet/Finnskogen/Nydalen/Sverige rundt. Må sies at han glemte hvordan man skal bruke en støvsuger i denne perioden
Slik er min start på en motorsykkelkarriere som jeg håper varer lenge. Nå har jeg i 2 år tatt videreutdanning innen kreftomsorg og er ferdig på skolen

Nå er det bare å vente på nok en vår og mange hærlige kjøreturer, alene eller sammen med gubben, eller sammen med dere
Gleder meg til vi sees i juli 2012