Nei nok jobb prat for denne uka nå

Når jeg kjørte hjem fra jobb ble det en tur innom bensinstasjonen for en kaffe, har jo lagt merke til at ham bak disken hadde parkert en Kawa der i sommer, som jeg kikket på av og til. Aldri pratet med ham før, men i dag spurte jeg hvordan det stod til med mc en hans, om den var på vinterlagring osv. Og da var praten igang, moro at en mc kan skape så mye felleskap

Tidlig helg, hentet på Sfo også. Fyrt i ovnen, skal prøve å utliggne de kuldegradene som er ute. Da tar jeg og veslejenta helge vasken før sjeffen kommer hjem. Nå er vi ferdig, og skal kose oss fremfor peisen. Måtte bare en tur innom mc-siden en tur først, skrive noen ord i bloggen, blir nok noen turer til inne på forumet i kveld

@ArcticTiger: Gammal og støl er jeg alt gitt

Neida, jo litt støl så. Kjenner jo det verker litt etter å sitte på crosseren igjen ja. Tenkte på det her når jeg fikk innbetalings faktura fra Nmf og OldStar. Blir det noe mer kjøring tro? Ikke bra av senebetenelsen min enda men, tror jeg gir armen et år til med fri så får vi se. Betaler og ser blid ut og håper på det beste

God helg alle sammen