Takk for det gamle året.

Salt er nok ikke særlig aktuelt, men har hørt om løsninger som innbefatter bruk av diesel (Ragnhild skrev:Tja, du får ut og salte?
Og en tidlig nattetime med en bor og litt Round-up?
Flere av oss som forlot MCforumet i fjor høst var vel ikke særlig godt likt den tida vi var der, så sånn sett var det ikke store tapet.cheron skrev:Har lest litt på mc-forumet i dag og enkelte medlemmer der misliker "oss" på dette forumet meget. Trist. Må da være mulig å ha en fot i hver leir uten å skape dårlig stemning? Liker meg godt her på dette forumet jeg. Litt mer liv, dvs villbloggingen samt bedre verkstedtråder.
:th.upRagnhild skrev:Flere av oss som forlot MCforumet i fjor høst var vel ikke særlig godt likt den tida vi var der, så sånn sett var det ikke store tapet.cheron skrev:Har lest litt på mc-forumet i dag og enkelte medlemmer der misliker "oss" på dette forumet meget. Trist. Må da være mulig å ha en fot i hver leir uten å skape dårlig stemning? Liker meg godt her på dette forumet jeg. Litt mer liv, dvs villbloggingen samt bedre verkstedtråder.
Men sett fra en annen vinkel, kan det jo være at de savner oss, og den aktiviteten vi skapte på MC-forumet? Nå må de jo selv trå til med konstruktiv aktivitet. Det å spre negative vibber om andre kan ikke kalles konstruktiv aktivitet, men den holder liv i "Vi-Dem" holdninger som var ganske så utpregede på det andre forumet. Og de holdningene var med på å dempe iallfall min aktivitet. Og jeg ser jo at de som flytta over hit har økt aktiviteten kraftig fra det nivået de hadde på MC-forumet det siste året.
Og iallfall for meg var det godt å skifte beite, og få holde på med folk som det går an å utveksle tanker med uten at det skal bli VI mot DEM, eller få et eller annet surt om mine eller andres MC-aktiviteter.
Du kan jo salte isen, og dermed fremskynde smeltinga.AJ skrev:Salt er nok ikke særlig aktuelt, men har hørt om løsninger som innbefatter bruk av diesel (Ragnhild skrev:Tja, du får ut og salte?
Og en tidlig nattetime med en bor og litt Round-up?) rundt trerøttene...
, men har ikke tatt sjansen på å praktisere den slags kvasivitenskap...
Om det skulle virke så vil nok enkelte i nabolaget kunne regne seg fram til hvem som utførte det velykkede eksperimentet...