
Cheron; Ferie modus :)
Vi har da alvorlige grupperinger her også? Det er jo vi som har ånklie motorer i syklene våre som hele tiden må forsvare oss mot kremvisper-eierne f.eks. 

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39745
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Jalmar skrev:Vi har da alvorlige grupperinger her også? Det er jo vi som har ånklie motorer i syklene våre som hele tiden må forsvare oss mot kremvisper-eierne f.eks.

Javisst...
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Det pussige er at de som var med på rabalderet vi ikke skal snakke om på et annet forum som vi ikke nevner i fjor, hadde to-sylindrete maskiner. 

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Veeeeelll.... Krangel er vel neppe et resultat av at deltagerne bruker innsiden av hodet? 

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39745
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Heller det at to sylindre harmonerer mer med to hjernehalvdeler...Ragnhild skrev:Ja, rart det der. Kan det ha sammenheng med at de med to-sylindrede motorer har mer tid til å bruke innsiden av hodet?

Med flere sylindre blir det altfor mye hjerneturbulens, vil jeg tro... :-s

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
AJ
Ja, men jeg tror Jalmar vil fram til at det er relativ høy sagflisfaktor i hodet til enkelte med to-sylindrede sykler, og vi får da inderlig håpe at han da tenker på andre enn de som er på dette forumet.
En annen ting som har slått meg, er at de som ikke har to-sylindrede sykler er raskere til å påpeke fordelene med sine sykler
Ja, men jeg tror Jalmar vil fram til at det er relativ høy sagflisfaktor i hodet til enkelte med to-sylindrede sykler, og vi får da inderlig håpe at han da tenker på andre enn de som er på dette forumet.
En annen ting som har slått meg, er at de som ikke har to-sylindrede sykler er raskere til å påpeke fordelene med sine sykler

Neida Ragnhild. Jeg forsøker da kun å påpeke bakdelene ved andres kan du skjønne. Fordelene med 4-sylindret motor er da åpenbare, så de behøver man ikke påpeke.Ragnhild skrev:AJ
Ja, men jeg tror Jalmar vil fram til at det er relativ høy sagflisfaktor i hodet til enkelte med to-sylindrede sykler, og vi får da inderlig håpe at han da tenker på andre enn de som er på dette forumet.
En annen ting som har slått meg, er at de som ikke har to-sylindrede sykler er raskere til å påpeke fordelene med sine sykler

Når det gjelder sagflisfaktor har den ingenting med antall sylindere å gjøre. Selv jeg har jo hatt mc med kun 2 sylindere.

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39745
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Kan hende han tenker på de som er en smule selvhøytidelige og som liker å smykke seg med bokstavene H-D for alt jeg vet..Ragnhild skrev:AJ
Ja, men jeg tror Jalmar vil fram til at det er relativ høy sagflisfaktor i hodet til enkelte med to-sylindrede sykler, og vi får da inderlig håpe at han da tenker på andre enn de som er på dette forumet.
En annen ting som har slått meg, er at de som ikke har to-sylindrede sykler er raskere til å påpeke fordelene med sine sykler


(som er den smiley'en jeg har begynt å like svært godt...


_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Jeg liker denne best:
Men når det gjelder sylinder-inndeling, så er jo det selvfølgelig bare for moro. Problemet som vi ikke snakker om på det stedet vi ikke nevner, var jo at enkelte ikke forsto at de måtte lete innover i seg selv for å finne årsaken til rabalderet. Enkle mennesker tror at andre er skylda i alt som går dem i mot. De evner ikke å spørre seg selv om det kanskje kunne være noe ved en selv som tiltrakk seg negativ oppmerksomhet.
Og som de opplyste menneskene vi er, trakk vi oss stille tilbake til dette stedet der vi kan ha det koselig uansett antall sylindere.

Men når det gjelder sylinder-inndeling, så er jo det selvfølgelig bare for moro. Problemet som vi ikke snakker om på det stedet vi ikke nevner, var jo at enkelte ikke forsto at de måtte lete innover i seg selv for å finne årsaken til rabalderet. Enkle mennesker tror at andre er skylda i alt som går dem i mot. De evner ikke å spørre seg selv om det kanskje kunne være noe ved en selv som tiltrakk seg negativ oppmerksomhet.
Og som de opplyste menneskene vi er, trakk vi oss stille tilbake til dette stedet der vi kan ha det koselig uansett antall sylindere.

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
- Misha
- Innlegg: 1090
- Registrert: 09 des 2005, 17:59
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
- Bosted: Regnværsbyen
[img]http://www.mysmilie.de/english/green/sm ... mg/017.gif[/img][img]http://www.mysmilie.de/english/green/sm ... mg/017.gif[/img]mekkern skrev:
ri på sugedyr
Og hva med oss både 2 og 4 sylinder jern i heimen? Blir bare drivende forvirret rundt som en fjert i en kurv-stol

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi