Moro å bli kjent med dere, har foresten kjørt litt gokart sammen med Knut Morten

Blir med på gryte og kake, men har en kjent nede i Tønsberg som jeg sikkert tar natta hos. Er jo litt redd for snorkinga som er meldt her

Neida

Har et nytt forslag:ArcticTiger skrev:@Evike: Når på Lørdagen har du tenkt at Gryte-festen skal starte?
Som du kanskje har sett her http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=46&t=4066" onclick="window.open(this.href);return false; , så har Bjoennavind, Ojda, jeg og muligens noen til, et aldri så lite GoldenRat-Makeover prosjekt på gang.
Vi tenker oss å ta det i garasjen min i Andebu på formiddagen lørdag 28/4, for så å stupe ned i Gryta di etterpå![]()
Så da kunne det være greit å kordinere disse Arrangementene
Du kan sikkert ta bussen ned, men ikke søren om det går noen buss herifra igjen. Så da må du nok overnatte...cheron skrev:Hmm, skal du dit får jeg vel ta med bussen og komme innom med en flaske Braastad..Pollti skrev:Er jeg hjemme så kommer jeg. Og pent og pyntelig så kjører jeg hjem på kvelden. Og kan jeg ikke kjøre så kommer HausGestapo eller Kaewabæiben og henter meg med sirlige prints out av høvelige unnskyldninger som blir overrakt av en sjåfør kledelig ille til moteIkke hiv mopeden min i søpplkassa for metall. Den blir hentet med tiden.
Er det laget egen Ratwing-tråd?Bjoennavind skrev:Jeg er interressert i å starte med Ratwingen så tidlig på lørdag som mulig, slik at vi har gjort unna mest mulig før vi kommer rundt 17! Funker ikke det fint da? :)
Får høre med ArcticTiger! Det er jo tross alt han som bestemmer litt når vi starter osv her.. hehe..
Er på en måte en egen tråd om dette! Den begynte som noe helt annet, og utviklet seg videre! :)AJ skrev: Er det laget egen Ratwing-tråd?
Hvis ikke må jo det gjøres, ikke sant?![]()
Skal bli artig å følge med på denne extreme forvandringen
Er jeg som ikke følger med i timen, skjønner jeg...Bjoennavind skrev:Er på en måte en egen tråd om dette! Den begynte som noe helt annet, og utviklet seg videre! :)AJ skrev: Er det laget egen Ratwing-tråd?
Hvis ikke må jo det gjøres, ikke sant?![]()
Skal bli artig å følge med på denne extreme forvandringen
Men noe ekstrem forvandling vil jeg ikke kalle det
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=46&t=4066
TilgittAJ skrev: Er jeg som ikke følger med i timen, skjønner jeg...
Har ikke helt oversikten enda, men har selvfølgelig veldig lyst til å komme på Gryte & kaffeBjønnavind skrev:TilgittAJ skrev: Er jeg som ikke følger med i timen, skjønner jeg...![]()
Kommer du og Bakpå til Evike da?
(Har du noe vettugt å komme med er du velkommen til Makeovergarasjen også)