Dere vet selv hvem dere er... :=D>
Takker!l-k-p skrev:Da har jeg donert mitt bidrag.Mye bra lesning her. Stå på videre AJ.Kanskje vi sees ved en anledning i sommer.Mvh.l-k-p
Takker igjen for hyggelige og ikke minst svært motiverende ordStigRoar skrev:Hallo
Dere gjør en kjempe jobb med denne siden. Kan ikke få gitt dere nok kreditt for denne siden. Jeg har fått mye hjelp til mangt om sykkel og ting her inne.
JEG kommer til å bidra med en årlig sum!
Hadde vært greit å få en en pekepinn om årlig driftsutgifter slik at vi kan gi bidrag slik at dere/du ikke går med minus i boka.
Er det mulig å kjøpe noe profilering effekter for MCsiden?
Profileringsprodukter til deg selv kan du i hvert fall kjøpe her i MCsiden.no ButikkenStigRoar skrev:Er det mulig å kjøpe noe profilering effekter for MCsiden?
AJ skrev:Er ikke helt sikker på hva du mener med dette spørsmålet, men...
Profileringsprodukter til deg selv kan du i hvert fall kjøpe her i MCsiden.no ButikkenStigRoar skrev:Er det mulig å kjøpe noe profilering effekter for MCsiden?
+1ojda skrev:Så går det etpar uker, og ingen gidder å legge inn bilder lenger![]()
Jeg synes det er helt flott slik det er nå jeg, ingen krav om betaling.
Like brukerforhold for alle uansett, og se et bidrag. Det kan jeg sjenke
hvis, om, når jeg måtte føle for det. Å ja! jeg har også lagt inn noen kroner
selvom det begynner å bli en stund siden
lasse_hansen skrev:Nå følte jeg meg tråkket påhaha.. Glem forslaget mitt. Hehe, var bare et forslag ut av ingen sted
hehe.. Det kan fort bli slikt at ingen laster opp noe som helst ja. Så blir det et kjedelig forum uten bilder, og bare masse lese stoff.