Har ikke tenkt å skaffe meg cruiseskip. Klarer meg godt med Touringbussen.Ragnhild skrev:Høres jo ut for at Cheron har behov for avlastning Jalmar?
Men arbeidsveien blir vel i lengste laget, selv med cruiseskipet?

Har ikke tenkt å skaffe meg cruiseskip. Klarer meg godt med Touringbussen.Ragnhild skrev:Høres jo ut for at Cheron har behov for avlastning Jalmar?
Men arbeidsveien blir vel i lengste laget, selv med cruiseskipet?
I følge fruen jaRagnhild skrev:Er du ikke det da?cheron skrev: Blir beskylt for å være ung søt gutt på Josie's her om kvelden!
Var det jeg trodde også..... Vesentlig forskjell....Jalmar skrev:Det er vel en viss forskjell på betegnelsene: "Et dugandes mannfolk" og "Ung, søt gutt" ???
Når man kan ta til takke med begge alternativer så nekter ikke jegRagnhild skrev:cheron skrev:I følge fruen jaEtt dugende stykke mannfolk....
Tja, ikke i følge Cheroncheron skrev:Hvor lenge er man ung da???? Så lenge man føler seg ung? I såfall, jada, jeg er ung og søt
Hei du!cheron skrev:Vel vel vel... :) Huset var helt greit...... Garasjen med dør rett inn til vaskerom/verksted i kjelleren... Hmm![]()
Vi får se hva som skjer. Skal ta kontakt med eiendomsmegler i morgen og få lagt min egen leilighet i Sandefjord ut til salgs før vi evt tør å legge inn bud på noe nytt. Tar i grunn ikke sjansen på å sitte med to lån pr i dag :)
God plan :) Tror nok det er det jeg må :) Og velkommen på forumet forøvrig!FZ1Fazer skrev:Hei du!cheron skrev:Vel vel vel... :) Huset var helt greit...... Garasjen med dør rett inn til vaskerom/verksted i kjelleren... Hmm![]()
Vi får se hva som skjer. Skal ta kontakt med eiendomsmegler i morgen og få lagt min egen leilighet i Sandefjord ut til salgs før vi evt tør å legge inn bud på noe nytt. Tar i grunn ikke sjansen på å sitte med to lån pr i dag :)
Har nettopp solgt hus selv, og det var ikke helt enkelt på denne tida. Det kom ikke et menneske på visning, så jeg følte meg litt sånn passe fortvila da :#-O Nå vet jeg ikke åssen det er på østlandet kontra "her borte", men som du sier... Selg det du har først :)
Stemmer det, FV og jeg var nesten sikre på at det var Hjelmeland du kom fra. Men jeg minnes at han ble korrigert litt på det i bloggen din :)cheron skrev:Aha... Da husker du vel at jeg opprinnelig er fra TauHåper du vil trives her på mcsiden! Jeg gjør det ihvertfall!
Vi har problemer med avatarene for tiden, men jeg håper at Adminsjefen, fireman, fikser problemet snart... Selv har jeg ikke mulighet, dessverre...FZ1Fazer skrev:På Karmøy, mellom Stavanger og Bergen. Jeg har prata litt med deg på et annet forum, og det var der jeg så i signaturen din at det faktisk var noe som het MCsiden :)
Men sliter litt med å få lagt inn avataren min her...det kommer nok etterhvert.
Uansett, takk for velkommsten :)