Kanskje bilder av herligheten i morgen.
Pollti skrev:så hun går nok snøggast råd for mere kubikk.
mekkern skrev:Eplet faller ikke langt fra stammen nei....Pollti skrev:så hun går nok snøggast råd for mere kubikk.
Pollti skrev:Tror heller jeg borer ut restrictoren. Foresten så ingikk jeg avtale om kjøp av Ducati i går. S4 ? Rundt 900 ccm tror jeg, meningen er at den ene Hysa forsvinner også deler KB og jeg på Ducatien.
Pollti skrev:Bryt sammen og tilstå nå AT ! Du har en fetisj når det gjelder tåppbåkser
Pollti skrev:Ikke Monster Desmo. Touring sykkel det her. ST4 har 916 motor ?
Å dæven. Æ har til og med handhilst på fyren.Pollti skrev:Bryt sammen og tilstå nå AT ! Du har en fetisj når det gjelder tåppbåkser
Jeg tipper det går bra, og at sykker'n er rød.Pollti skrev:916 eller 996. Kun av akademisk interesse for meg. Ånkli flott er den tror jeg. KB ringte i stad, hun hadde beskuet vraket og bekymret seg litt for bredden. Slæpp åff sa jeg, AT hjelper deg i høyden hvis bredden ikke kan håndteresSå nå bekymrer hun seg for den fæle AT og er litt redd for Desmo og. Men hva hvis Desmo sier jeg ikke håndterer den da ? Da blir det nok et evig liv med Børre eller litt tvilsomme Hyser. Kjærringer bekymrer seg for alt som ikke er et problem... Gritti fysen !
Muligens det går bra men mopeden er blå sier Frode og KB. Straff til meg, jeg har ikke sett den enda jeg slappfisk som jeg erDesmo skrev:Jeg tipper det går bra, og at sykker'n er rød.