Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Å fyttikatta altså ! Nå har jeg brukt rumpa som sugekopp i 157,7 km, for et mareritt ! Men KB er strålende fornøyd og oppglødd så da er det vel bra. Ny Hysa kom hjem og nå ville hun til med høggere,tankbytte og alt annet av møl som er pålagt utført men jeg fikk roet henne ned og fikk forklart at nå vil RollatorAspiranten roe nerva i godstolen . Treigt syntes hun og hoppet rett over på Børre og freste ut porten til Martine. Jeg håper hun blir skikkelig lenge borte :prf
Kanskje bilder av herligheten i morgen.

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Er for feit til å ruge bakpå hyssingen-men funka greit å kjøre bak med radiosamband.. :prf
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Bilde

Her er herligheten som KawaBæiben skal ferdes på Kongerikets krøtterstier med fra mai måned hvis alt går som det skal. Hun pratet lenge med moped-pusheren så hun går nok snøggast råd for mere kubikk. :scratch

mekkern

Legg inn av mekkern »

Eplet faller ikke langt fra stammen nei....
Pollti skrev:så hun går nok snøggast råd for mere kubikk.
:lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

mekkern skrev:Eplet faller ikke langt fra stammen nei....
Pollti skrev:så hun går nok snøggast råd for mere kubikk.
:lol

Er vant til å få skylda for alt det gærne jeg gjør vet du :knegg

Pollti

Legg inn av Pollti »

Du Mekkis, kan jeg bruke vanlig husisolasjon i demperen ? GFL potta støyer litt i meste laget sier HG :sorry

mekkern

Legg inn av mekkern »

litt finmasket netting mot eksosen så kan du til nød bruke steinull-glava er bare dritt.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Tror heller jeg borer ut restrictoren. Foresten så ingikk jeg avtale om kjøp av Ducati i går. S4 ? Rundt 900 ccm tror jeg, meningen er at den ene Hysa forsvinner også deler KB og jeg på Ducatien. Litt bortkastet å ha garasjen full av tunge MC som jeg ikke har tid til å bruke så jeg blir nok forvist til Hysa for det meste. Det syntes KB er greiest. Du knuser bein og armer rett som det er så gammlinger skal kjøre moped skjønner du pappa. Det er sunnest for dere(underforstått:ubrukelige oldiser) :knegg
Igjen, jeg er nær ved å handle en trike. Ser ingen ende på HG sine problemer med beinet så i løpet av et år så kan det bli en trike. det blir muligens en slik en i løpet av et år. Jeg vil jo ha henne med på tur og da er en trike et godt alternativ

Iron76
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Legg inn av Iron76 »

Har en jentunge selv som prøver å overtale meg til å kjøpe en "jentemotorsykkel" til henne. Prøver å få henne til å forstå at hun har noen år bakpå med pappa før jun kan få egen sykkel, men det går ikke hjem. Hun skal ha en egen. Hun er 4 år gammel, søsteren på to spør meg stadig om å få låne min, til barnehagen.... =; :eh

Ser på det som et tegn på at oppdragelsen virker...

Pollti

Legg inn av Pollti »

De blir værre når de nærmer seg 20 ! Trøst mi. Men egentlig så syntes jeg det er OK selv om tanter,onkler og bestemødre vræler om gal oppdragelse og antyder mulig "barnemishandling". Det får stå for deres regning. Jentungen vil kjøre så da legger jeg løpet for det. Hun går ikke i Barbi farger og det syntes jeg er OK. Var en tid jeg knølte fælt med små puppeholdere og greier og jeg stod som en sau hos nabokona med Barbi i ene handa og puppeholdere i den andre når HG ikke var hjemme.
Jeg er godt fornøyd med at 66,333 % av avkommet vil kjøre MC og jeg hører ingen sterke protester fra HausGestapo heller ? Jeg er sikkert en ånkli fæl far :lol :knegg

Iron76
Motorsykkelen din: Harley Davidson Sportster 883 Iron

Legg inn av Iron76 »

Hehe. Da er vi to fæle fedre her. Alle mine fire er svært fasinert av alt som har med motorsykler å gjøre. De største får barnehjelmer nå snart.

Hva Barbi angår er det nok lillebror på 1 som er mest begeistret. Han liker å sovne med et avrevet Barbielår i munnen :lol Sist en hel dukke var i bruk var det også lillebror, da plantet han trynet i puppene hennes, løftet opp skjørtet og strøk henne på rompa :prf

Så sier de at ungene tar etter faren... :redface

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det er helt sant ! Jeg pleier å si at ungene arver uvanene etter mora og tørsten etter faren. Det faller ikke i god jord for stakkars liten Kristian var ånkli veloppdragen til han møtte meg ! Noen kjønnsforskjeller kan vi ikke styre unna tror jeg da ? Det ligger i genene tror jeg ?

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Pollti skrev:Tror heller jeg borer ut restrictoren. Foresten så ingikk jeg avtale om kjøp av Ducati i går. S4 ? Rundt 900 ccm tror jeg, meningen er at den ene Hysa forsvinner også deler KB og jeg på Ducatien.

Er det en Monster S4, så har den motor fra 916 Superbike. Det er modellen før Velte-petter.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Ikke Monster Desmo. Touring sykkel det her. ST4 har 916 motor ? Den har gått 40K og koster 49 000, så prisen syntes jeg er grei. Ganske nye dekk,nytt kjede og drev og koffertsett montert lakkert i sykkelens farve som er blå. Men toppboks har den ikke såvidt jeg husker? Der har AT helt klart en jobb å gjøre :scratch Nyservet motor, de derre reimene er byttet. Frode sier det er gubbesykkel som er helt grei både for meg og KawaBæiben å dele på.
Så lite som jeg har anledning til å kjøre så er KB sin kommende lapp en ypperlig unnskyldning til å kjøpe noe større som vi kan dele på. Haus Gestapo er fremdeles plaget med beinet sitt og delvis lammelse i det så vi må antagelig revurdere både bilparken og mc i løpet av sommeren hvis det ikke blir bedring å spore. Bil med automat gear og en trike er og ei Hyse til jobbkjøring for meg er mine forslag. Hun er ikke helt enig men det er sikkert mulig savn av Eskroten som slår ut i de utsagnene :scratch Tanken om tung MC har jeg ikke luftet for henne enda, da blir hun garantert sinna :-)å

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Jeg har en gammall Givi Tåppbåkks liggende i Mekka som jeg går og skuler litt på innimellom,....TåppBåkkser er noe av det værste som finnes,.... men den tilhører -97 Triumph Sprinten, som har Givi Wing-Rackk eller noe sånnt :scratch -- ser helt jævli ut, ja side koffertene sekke så gærne ut, men det er jo supre saker da sier de. Har tenkt å selle Sprinten, så da forsvinner vel TåppBåkksen og, forhåpentligvis.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Bryt sammen og tilstå nå AT ! Du har en fetisj når det gjelder tåppbåkser :\m/:

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Pollti skrev:Bryt sammen og tilstå nå AT ! Du har en fetisj når det gjelder tåppbåkser :\m/:
:redface øøøøøøøHH, joa, klart det, jeg har mine skjulte lyster jeg og, og kan ta et sidesprang av og til for spenningens skyld :-# , men TåppBåkks :lol , nei NOEN etiske standarder har man da tråssalt :[-X :knegg

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Pollti skrev:Ikke Monster Desmo. Touring sykkel det her. ST4 har 916 motor ?

Å! En ST4, ja den har 996 motor. Men det er annen mapping på ECU'en for å gi mere krefter i mellomregisteret. Det er mer brukervennlig på en touringmaskin enn slik originalmappingen for 996 er. Den gir mer krefter i toppen av turtallsregisteret.
En liten avsporing; Ducati hadde tre touringmaskiner; ST2,ST3 og ST4. Tallet i modellbetegnelsen anga hvor mange ventiler motoren hadde pr. sylinder.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

916 eller 996. Kun av akademisk interesse for meg. Ånkli flott er den tror jeg. KB ringte i stad, hun hadde beskuet vraket og bekymret seg litt for bredden. Slæpp åff sa jeg, AT hjelper deg i høyden hvis bredden ikke kan håndteres :redface Så nå bekymrer hun seg for den fæle AT og er litt redd for Desmo og. Men hva hvis Desmo sier jeg ikke håndterer den da ? Da blir det nok et evig liv med Børre eller litt tvilsomme Hyser. Kjærringer bekymrer seg for alt som ikke er et problem... Gritti fysen !

Brukeravatar
Jompa
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050

Legg inn av Jompa »

Pollti skrev:Bryt sammen og tilstå nå AT ! Du har en fetisj når det gjelder tåppbåkser :\m/:
Å dæven. Æ har til og med handhilst på fyren.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Og rundt hans klamme hender så fløyt det med Tåppbokser ? :-#

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

:mk :mk Er tett i toppboksen jeg,og litt hårete utapå..
Men inni er det neggu ikkeno :[-o<
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Pollti skrev:916 eller 996. Kun av akademisk interesse for meg. Ånkli flott er den tror jeg. KB ringte i stad, hun hadde beskuet vraket og bekymret seg litt for bredden. Slæpp åff sa jeg, AT hjelper deg i høyden hvis bredden ikke kan håndteres :redface Så nå bekymrer hun seg for den fæle AT og er litt redd for Desmo og. Men hva hvis Desmo sier jeg ikke håndterer den da ? Da blir det nok et evig liv med Børre eller litt tvilsomme Hyser. Kjærringer bekymrer seg for alt som ikke er et problem... Gritti fysen !
Jeg tipper det går bra, og at sykker'n er rød.
Pogo

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Meg burde a jaggu frykte,stikker jeg nesa ut av døra blir jeg fotfulgt av haugevis av psykiatere,presse og Svein Kåte
Kristiansen..
Han er sønn av KrFs helligste egodyrker Kåte Kristiansen som kjørte hue tvert gjennom talerstolen uten å få ei eneste flis i fleisen..
Han gikk endog på vannet på Mjøsa mellom Hamar og Skreia i februar,det har han flere isfiskere som vitne på.. :prop:
Heretter kalt ReseveJesus.. :evil
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Desmo skrev:Jeg tipper det går bra, og at sykker'n er rød.
Muligens det går bra men mopeden er blå sier Frode og KB. Straff til meg, jeg har ikke sett den enda jeg slappfisk som jeg er :[-X En blå Ducati er ille dumt spør du meg. Nesten like dumt som en grønn Ferrari... Og det er ganske teit. men jeg har akkurat bestemt meg for å kjøre Hysesang i et par år til. Helt på ånkli også. Den avgjørelsen er kun holdbar til midnatt. Jeg er i ferd med å kjøpe ny Mito med hændikapp gearkasse, TFT tror jeg den møkka heter ? HG er ikke truendes med beinet sitt. 6 trinns om ikke noe annet, Vet ikke helt hva jeg skal med alle disse gearene etter da ? Men noe må de jo gjøre ? :scratch Dobbel clutch og masse greier jeg ikke skjønner en dritt av !

Svar