Kjøpte TomTom i fjor. Den er jeg så misfornøyd med at den ikke blir brukt. Du kan få den,inkludert braketten hvis jeg finner den igjen. Etter noen anfall over TomTom så kjøpte jeg en billig Naviogn tror jeg den heter. Ikke mye bedre den heller, den er koblet opp til bompenge selskapene forresten. Uansett hva jeg ber den gjøre så sender den meg alltid via de dyreste alternativene og alltid via Oslofjordtunellen.Og damestemmene høres akkurat ut som HG. Sving til venstre NÅ ! Makan til møkk !
Blir Garmin på meg og. Der skjønte jeg ihvertfall menyen uten å ha instruksjonsboka å bla i. Men å oppdatere kartene klarer jeg ikke så da kjøper jeg ny istedet. Kanskje HG ikke er så tåkete i hodet som det virker når det kommer til navigasjon. Hun har kartbok og tar med seg et Norges atlas når hun legger ut i ukjent terreng

Eneste mennesket som har kjørt seg fast i en skolegård i Kongsberg forresten med påfølgende utrykking av meg før jeg pekte frontlyktene hennes mot Voss(det var visst TomTom og min sin skyld)
:-)å