Intruders logg----hmm..gps..musikk på øret..interkom...?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Intruders Blogg----- snart 1 mai,den store dagen

Legg inn av Intruder »

Det lakker og lir mot 1 mai,den store møkkjøringsdagen,protestdagen og fellesskapsdagen for MC-folket... :prf
De som protesterer vil ha bedre helse,bedre lønn,bedre veier og bedre alderdom.De som ikke har særlig tilbud om
noe av dette i utviklingsland m.v. glemmer de som oftest... :[-X Til talen ved en eller annen figur da toget har
tøffet inn på perrongen fem minutter før tida.. :rop :sleepy :sleepy :sleepy
Selv prøver jeg å få kombinert kjøring og å gå i tog på Hamar,men hva talerne sier vet jeg ikke før dagen etter,om
jeg leser avisa da... :-k :scratch :mc7
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder

Re: Intruders Blogg----- snart 1 mai,nå er je så sint på bø

Legg inn av Intruder »

Kjørte etter en arrogant helvetes drittsekk med traktor og henger 5 km i ettermiddag,fra Olrud
City til forbi Brumunddal.Selv om det var minst ti fine plasser å kjøre til side og slippe forbi
øvrig trafikk gad han ikke,følgen var en lang kø... :[-X
Kjørte forbi ham like etter Brumunddal og kjørte foran ham med en fart av 15 km et stykke,samt at
han fikk :[-( , :[-X og :offtopic :gk
Så også et fett oljespor i vegen like ved her jeg bor,fra en traktor på en distanse av to km mellom
de to bønda her som er minst nøye med traktorvedlikeholdet... :twisted :[-X

Nil satis nisi optimum !

Brukeravatar
Intruder

Re: Intruders Blogg----- 1 mai,bønder langs veien mm.

Legg inn av Intruder »

Hvis jeg kjører i 35 i 60.sone med bil kan du ta deg faan på at jeg blir stoppet og bøtelagt,men
om disse gjengangerne ligger der og putrer i sin egen verden.... :vs
Hvis jeg søler olje i veibanen er det nok tusen og ett ute....
Selvsagt er det også bare enkelttilfeller det er snakk om,men jeg synes faktisk dette ernoe å skrive hjem om.. :-$ :idea

Nil satis nisi optimum !

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Som Gammel Traktor-Synder gjennom 31 år, kan jeg nå berolige deg Intruder, med at jeg har sluttet med traktorkjøringen nå :thumleft Skjelettet skrangler så mye at nå var det nok :-)å

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Må ikke mobbe landets agrarer Intruder! Det er synd på dem som har sugerør rett i statskassa.Det er ikke lett for dem som lever på overføringer og tilskudd. At dem er ute på "veien sin" med traktorn sin må du da skjønne er i sin skjønneste orden. Så travelt som dem har det nå for tiden så må vi tåle litt feit matjord og kanskje litt olje i veien etter dem. Og det er en selvfølge at de kan kjøre med seg allverdens mekaniske finurligheter bak traktorn uten noen form for varsling om bredt kjøretøy. At dem bruker over halve veibanen på smale bygdeveier er også en selvfølge. Det er for mye arbeid å ta av tvillinghjula i mellom onnene.
Om jeg mener dette her, selvsagt ikke!
We have met the enemy and he is us.
Pogo

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Uten domme pottitt-bønder blir det lite Akkevitt vet du Intruder, så litt gørr på veien må du tåle.
Aqua Vitae= Livets Vann :thumleft

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Gørra er grei,men når noen av dem setter seg inni traktoren og kjører med titalls kjøretøyer
etter seg og ikke gidder kjøre inn på ei busslomme for å slippe forbi noen,da........ :ills

Noen sier at gul- vest- MCere gjør at respekten for gulvester i trafikken avtar,tja,...respekten
for gult roterende varsellys øker heller ikke av at vanlige traktorer stadig kjører med disse på uten
noe som stikker ut på sidene...og midt utpå et jorde med flere hundre meters fri sikt til alle
kanter.... :scratch

Og mange gir blaffen i oljelekkasjer fra kjøretøyet,dette fører ofte til livsfarlige kjøreforhold..
Har ikke tatt med manglende bruk av blinklys,bruk av mobil,enøyde kjøretøyer mmm,vi er en
gjeng med ulike utgaver av arten homo sapiens,inkludert meg !!! :yeyeye :prop:
.

Nil satis nisi optimum !

Brukeravatar
Sprint
Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95

Legg inn av Sprint »

Har kjørt traktor noen år (ca 35 år),men kunsten å ikke lage kø er å bruke buslommene ofte.Sjekker i speilene og er det 3-5 biler bak traktoren blinker inn i busslomma og bilene er forbi på et øyeblikk.Sipper da å stoppe helt opp. :roll
For livets glade gutter går solen aldri ned.

Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Pollti »

Syntes det er hakket værre med søpplebilene i galt kjørefelt og med alle ryggelysene sine tent jeg da, gjerne i 70 sone og i sving :prf På skjæret og holmen innafor hvor jeg bor er det vanlig,men skremmende hvis en ikke har full oversikt over søpplehentinga tidlig på morgenkvisten. Men da kommer jo de lokale Røkk og Napp bussjåførene fra et stort busselskap inn som litt ekstra krydder på ettermiddagen med nye busstopp midt i uoversiktelige kryss. Også skal vi jo andre pleie våre rykkninger og da :knegg Går stort sett bra tross alt ? :-)å

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

En gubbe i Opel Kadett kjørte altfor sakte og ble stoppet av politiet.Bilen så heller sjaber ut,og
da politimannen lente seg fram og så inn i bilen fikk han se et hull i gulvet foran førersetet...
--Hva i allverden er det der?,spurte han...--Det der,sa gubben,det er gamle E 6èn...

Nil satis nisi optimum !

Svein2
Motorsykkelen din: MC

Legg inn av Svein2 »

Du og Pollti får få kjærringen døres til å gløtte litt på bakdøra så skal dere sjå at dere ser litt lysere både på traktorer, studenter, kongler
og mye annet. Vi må ta vare på studenta som en gang i framtida skal betale pensjon for øss som har sleti og bygd opp Norge etter krigen. :-k :gk
Og bøndene er på veien før oss så je på en reklameplakat en stann, eller var det noe annet. :scratch ja ja

I går høll je på å datt på ræva da je spurte sønn min på 18 om noe jentegreier.
Han hadde vøri på Elverumsturneringa i helga å sett på håndball sa`n, men je så på gliset att det var andre ting som var viktigere.
Hvor gamle var dessa jentene oppi der, spurte jeg. Å de eldste var 17, men så lenge det er gras på banen er det lov å spille ballen. :rofl:

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Burde gått rett på veggen av ei slik salve,men Svein 2 hadde forberedt meg på et sjokk så det ble ingen komplikasjoner...
Jeg har ingen problemer med noen yrkesgrupper forsåvidt,mitt "problem" er trafikanter som kjører traktor e.l. kilometervis uten å slippe forbi køa bak.. :[-X
Kongla er en dings som står i ei rundkjøring her,reist med offentlige midler,av bl.a. ei kommune som nylig økte eiendomsskatten og reduserer mye på tilbudet til pleietrengende gr. dårlig økonomi.. :knegg

Ei dame på en nudiststrand ble spurt hva det kom av at hun ikke hadde hår på musa.
---Det væks itte gras på ei ræserbane hell..
:lol

Det sto "bøndene kjører i veien for oss"....og det gjør Intrudern i 75 å.. :prop:

Hmmm..jeg og Pollti kommer heretter om jeg får bestemme gå til harde angrep på alle som har mer enn fire kjøretøy i kø bak seg.. :redface :\m/: :ills :bl3

Nil satis nisi optimum !

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Kø er en ting-Men hvorfor skal de ha alle jævla arbeidslys tent på veien????? :evil kommer en bak en slik en om kvelden ser en jo ikke en dritt-livsfarlig å prøve å komme forbi med en masse lys i trynet.(men traktortilhengeren trenger visst ikke lys..)

må nok en tur opp i Brum-brum dal og hilse på i sommer.. :thumleft
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Kanskje på tide med en "SNGG"-blogg ..(sure negative gretne gubber) :scratch

Synes vel det er litt høl i hue at all denne "går e så går e"-kulturen langs veiene godtas.Men en har kanskje ikke stort vett når en kjøper en traktor til 1.000.000 når en til 400.000 kunne gjort samme nytta. :redface
Og mange av dem brukes faktisk enda mindre enn MCn min.. :-)å

Nil satis nisi optimum !

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Intruder skrev:Kanskje på tide med en "SNGG"-blogg ..(sure negative gretne gubber) :scratch
[video]http://www.youtube.com/watch?v=2A-SOVQv ... ure=relmfu[/video]

:thumleft
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Låst