Nå var det vel strengt tatt 80 LITER på 50 timer.. Dvs 1,6 liter pr time.. Drakk de malinga eller...? :-)åPollti skrev:80 timer ? Hvor svært hus har du da ? Nabolagets polakk gjør et hus unna på max 4 dager her i nabolaget ser jeg.
Pollti lurer litt ?
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Re: Pollti lurer litt ?
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Å det er omtrent samma mengde maling Bjønnavind brukte på Bengavingen sin å det bare
på en snau lørdag. Itte rart døm klarte å stenge alt av lufting.
på en snau lørdag. Itte rart døm klarte å stenge alt av lufting.

- Geir
- Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Ehem... De brukte 50 timer hver og tilsammen 80l. maling, dvs. 0,8 l/t...SuperMorten skrev:Nå var det vel strengt tatt 80 LITER på 50 timer.. Dvs 1,6 liter pr time.. Drakk de malinga eller...? :-)åPollti skrev:80 timer ? Hvor svært hus har du da ? Nabolagets polakk gjør et hus unna på max 4 dager her i nabolaget ser jeg.

Geir
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
1982 Kawasaki KZ650SR D4
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Det var visst litt for krevende matte på fredagskvelden..Geir skrev:Ehem... De brukte 50 timer hver og tilsammen 80l. maling, dvs. 0,8 l/t...SuperMorten skrev:Nå var det vel strengt tatt 80 LITER på 50 timer.. Dvs 1,6 liter pr time.. Drakk de malinga eller...? :-)åPollti skrev:80 timer ? Hvor svært hus har du da ? Nabolagets polakk gjør et hus unna på max 4 dager her i nabolaget ser jeg.

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Hvem er Jonas i distriktet her ? Det snør for svarte pokker !
Været bedret seg så mye at jeg fikk praktisert skriking i dødsangst et par timer med Kawa Bæiben. Må til pers i dag igjen og det gruer jeg meg til. Fytte katta, det er helt grusomt å sitte bakpå. Hun kjører bra hadde det ikke vært for tømmerstokken bak ryggen hennes. 

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Spilte fotball med sønnen med gamlingen som dommer...? se dommeren :-)å Og her er Sonja supporter...Svein2 skrev:Ei uke= fem dager å ti timer på to stk pr. dag=100 arbeidstimerPollti skrev:80 timer ? Hvor svært hus har du da ? Nabolagets polakk gjør et hus unna på max 4 dager her i nabolaget ser jeg.. Huset er 180 m2 i to
etasjer + ett uthus/garasjer på 100m2 på en etasje. Fortsatt![]()
Jaja det så ut som døm hadde nok å gjøre. I pausa spelte døm fotball med sønnen.

Bra med forbrødning med våre venner fra øst !!
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
- Intruder
Da min kjøreelevaspirant kjørte med meg bakpå var han meget fornøyd med læreren sin
,det eneste han klaget på var at lærerens pondus var litt nærgående...
Han nevnte ikkeno om noen stiv tømmerstokk..
Ungdommen nå til dags respekterer ikke sine lærere..

Han nevnte ikkeno om noen stiv tømmerstokk..

Ungdommen nå til dags respekterer ikke sine lærere..

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Ble totalt 3,5 timer bakpå i går hvorav 1 time gikk bort til leksjon hvordan en ikke skal være tømmerstokk. Pappa, dette lærte du meg da jeg var 7 år sa hun lettere oppgitt
Vi trente krypkjøring med kjegler også og da vi holdt på med det så kom det inn en annen ubrukelig bakpå tømmerstokk med avkom. Lett skjelvende så forbrukte vi helseskadelig røyketobakk og var skjønt enige om at kjørelærere antatagelig er maschoister mens vi beundret avkommets kjøreferdigheter mellom blå røykskyer.
Denne uka skal hun ha banekjøring og en dobbeltime så da blir jeg benådet fram til lørdag antar jeg
Uka deretter er det langkjøring og ny dobbeltime så blir det litt finpuss og oppkjøring.

Denne uka skal hun ha banekjøring og en dobbeltime så da blir jeg benådet fram til lørdag antar jeg

- Intruder
Min kandidat har fått beskjed av sin kjørelærer om at han antakelig klarer seg med fire
kjøretimer...
Selv anslo han femten timer,så mitt bidrag har altså spart ham for sjutusen kroner,men det
står i Veguvesenets papirer at ledsager ikke har anledning til å motta godtgjørelse......
det kan de si som eter flere karbonadesmørbrød på vår bekostning hver dag....

kjøretimer...
Selv anslo han femten timer,så mitt bidrag har altså spart ham for sjutusen kroner,men det
står i Veguvesenets papirer at ledsager ikke har anledning til å motta godtgjørelse......
det kan de si som eter flere karbonadesmørbrød på vår bekostning hver dag....

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Me må ha ein gjenøgang !
- Sprint
- Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Du må ikke legge deg ut med Veguvesenet
,iallefall ikke oppi matfatet
De gutta der er som elefanter,glemmer aldi 

For livets glade gutter går solen aldri ned.
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Hjemme? Borte? Uavgjort?
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
I dag ble KawaBæiben arveløs. Ryddet i fillehaugen i garasjen og da spurte hun om jeg brettet klærne mine. Det straffet seg !
- Geir
- Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Pollti skrev:I dag ble KawaBæiben arveløs. Ryddet i fillehaugen i garasjen og da spurte hun om jeg brettet klærne mine. Det straffet seg !

Geir
1982 Kawasaki KZ650SR D4
1982 Kawasaki KZ650SR D4
Helt klart at hun har fått for lite juling i barndommen 

I går hadde hun banekjøring og det falt i smak selv om de andre var gamle tullinger syntes hun. De var over 40 år
Mao utgamle :-)å Det må nok mere juling til fremover og mindre mat. Til lørdag og søndag blir det øving i kjøregården for å finpusse på det som foregår der. Vi har lånt søsterens Suzuki 750 til det formålet. Så skal hun være med en av banekjørings oldingene ut å kjøre trailer, de hadde visst snakket om blindsoner og dårlig oversikt fra traileren hans så hun vil være med og oppleve det¨selv. Han er sikkert en ålreit tullete olding selv om han sies å være utgått på dato
Deretter er det langkjøring og 1 dobbeltime så blir det oppkjøring. Hun tar opplæringen veldig alvorlig og virker mere enn motivert og klar for det så dette tror jeg går bra.

Deretter er det langkjøring og 1 dobbeltime så blir det oppkjøring. Hun tar opplæringen veldig alvorlig og virker mere enn motivert og klar for det så dette tror jeg går bra.
Fikk kjørt litt i dag og men så gaula Haus Gestapo at hun ventet på meg på supærn. Der måtte jeg kjøpe olabukser og under trusseler om grov blind og umotivert vold ble jeg påtvunget dress også. Litt pussig, da jeg prøvde dress fikk jeg beskjed om å dra inn vomma. Gåkke sa jeg, så feit er jeg bare
Men da jeg dro på meg kjørebuksa så fikk jeg beskjed om at den er for liten. Gjør ikke no sa jeg og dro inn magan, og da ble buksa alt for svær
HG tok ikke pointet, men dama som handlet klær til guttungen sin lo så hun var dårlig
Til straff for at jeg opponerte så ble jeg sendt til frisøren i ettermiddag. Det har utløst de værste scener
Frisøren, ei australsk dame var like sur som meg så jeg avbestilte HG sin frisørtime i morgen på pur faen. Det har a oppdaget nå så hun er ånkli ilter
Ikke 40 gærne HGer får meg til å barbere meg i dag ihvertfall. I morra må jeg kjøpe sorte sko også. Etterpå så går hun av skaftet når hun finner ut at slipsene er borte, de er nyttig til mye annet enn å ha rundt halsen
Tvinnfolk er det bare bråk med og jeg gleder meg til konfirmasjonshevlete i familien er over for i år. Det gjør konfirmanten og kjenner jeg ham rett.

Ikke 40 gærne HGer får meg til å barbere meg i dag ihvertfall. I morra må jeg kjøpe sorte sko også. Etterpå så går hun av skaftet når hun finner ut at slipsene er borte, de er nyttig til mye annet enn å ha rundt halsen

-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Skjønner hva du mener, var gjennom det samme styret for to år siden
Makan til styr når mor og far ikke klarer å se hverandre, langt mindre dele en konfirmasjon
Så det ble en her og en der, med tilhørende klesstyr
Eneste positive med hele greia var at det ble litt ekstra kroner i kassen, som nå har vist seg nyttige når sykkel og lapp skulle finansieres
Uansett var det kansje den største lærdommen jeg har om at skilte foreldre er noe herk 

Så det ble en her og en der, med tilhørende klesstyr

Eneste positive med hele greia var at det ble litt ekstra kroner i kassen, som nå har vist seg nyttige når sykkel og lapp skulle finansieres

Nå må du være obs pollti, driver ho å skal pynte opp deg har a noe på gang. :-)å
Nå er det ikke skilsmisse styr her i heimen da. Det handler mere om vrang,sur gubbe med slipsvegring og dress allergi og HG sine ønsker om at det skal bli folk av gemalen. At hun ikke gir opp ? Nå har jeg vært politisk ukorrekt i de 30 årene vi har kæmpet i hop og jeg har ingen planer om å bli grønnsak med det første. Noen ganger så har hun vært så sinna at jeg har gitt etter for presset og da har det vært galt også. Etter ei stund så er hun dritalei av Ånkli Særriøs & Sønner at hun savner ukorrekthetene. Ække lett å gjøre de som er født uten bunnplugg lykkelig skal jeg si deg 

Svein2 skrev:Nå må du være obs pollti, driver ho å skal pynte opp deg har a noe på gang. :-)å
Ja, DET vet jeg ! Konfirmasjon på lørdag sier hun. Mine lykkeønskninger om et hyggelig selskap falt på steingrunn, jeg må visst være med og det vil jeg ikke. Konfirmanten vil heller sitte her hos meg og se på F1 men han må ihvertfall til pers den stakkaren. Onke Henge vrir seg nok unna i siste liten

Hva med å by opp konfirmanten på ei kule poker etter middan. Blir det noen lange geiper
rundt, skylder du på guttongen som selvfølgelig tar på seg skylda hvis han vinner førstepotten,
på den dagen blir han automatisk tilgitt.
I kirka får du bare sitte å klø deg på pongen og under midda`n får du passe på å være så sulten så du
fyller ut tre timer med spising. Lykke tell.
rundt, skylder du på guttongen som selvfølgelig tar på seg skylda hvis han vinner førstepotten,
på den dagen blir han automatisk tilgitt.
I kirka får du bare sitte å klø deg på pongen og under midda`n får du passe på å være så sulten så du
fyller ut tre timer med spising. Lykke tell.
En kan da ikke lyske seg i kirken
Er Nils Prest som er sjef for konfirmantgjengen så jeg får ringe ham i kveld og komme med forslag til kort preken og korte salmer. Så synger vi de 2 første ord fra salme 253, 2 vers.