Mulig det dukker opp en Hayabusa også en gang i blandt

Hun er tilgittBusa Trond skrev:![]()
Fikk tatt en god prat med Ojda, og sett på den nye Tiger Explorer 1200 som han har kjøpt, på Gryte på Gryte. Kjempe fin sykkel det. Kona fikk også sett på Exploreren her 1 mai da vi møttes på kroa på Harestua. Ojda tokk en Cola mens jeg og kona spiste middag. Hun ble vist overasket over hvor fin den var. Hun sier hun tar tilbake det hun sa om gamelmans sykkel. Og skal hilse til den lykelige eier av Tiger Explorer 1200.
Her får dere mange fine turer, det er vi sikker på.
Explorer'n har vel 'vunnet' i hvert fall én sammenligningstest allerede - i MCN, mene jeg å huske...ZZR-Erling skrev:Skal bli interessant å se i neste svenske Motorrad. Da skal denne testes mot GSA, Stelvio, Multistrada og noen til.
Jeg har stor tru på denne, og nu liker jo ikke jeg boxermotoren heller.
Høres interessant ut.Bringisen skrev:Fikk siste nummer av Bike i posten i dag , med den første nordiske lesbare smmenligningstest GS vs Explorer og de konkluderer med at de gamle fortsatt er eldst.
Bedre komfort , og håndterbarhet , i det hele mer kontrollerbar som en adventuresykkel bør være.
Explorer har selvfølgelig en råere motor , men som adventuresykkel kan det bli for mye av det gode. Det er ikke bare effekt som teller.
Imponerende av en konstruksjon som har vært i så mange år , og jeg gleder meg til den nye GS kommer til neste år. Kan den bli bedre![]()