På en pressekonferanse i dag annonserte Casey Stoner at han legger opp etter 2012-sesongen. Han erklærer seg dritlei og vil over til annen motorsport og bo mer permanent i Australia.
http://www.motogp.com/en/news/2012/Casey+retirement" onclick="window.open(this.href);return false;
Velvel. Personlig er jeg ikke spesielt lei meg, Stoner syter og klager hver gang ting ikke er helt etter hans forestilling og ikke minst hver gang han er innblandet i litt racing... Men kjøre kan han (såpass gir jeg ham), så et tap blir det vel uansett...
Stoner gir seg
- XRing
- Motorsykkelen din: Yamaha XJ 600 S 1995
Stoner gir seg
Bikes get you through times of no money better than money gets you
through times of no bikes
Re: Stoner gir seg
tja,, han er vel ikke den kuleste føreren, men han er jo fremdeles den beste i motogp . Det vil jo være rett over og ut for Stoner når han begynner å kjøre saktere enn de beste, men han er jo ikke der ennå. Så det her var en merkelig melding
- Haeggis
- Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 750 ST
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Den selvopptatte sutreklysa forlater sirkuset!
Ju-huu!
Den selvopptatte sutreklysa forlater sirkuset!
Ju-huu!
Jeg er den kuleste som finnes, og har misforstått alt...
[...sikt langt fram, gi full gass, og håp at det holder...]
[...sikt langt fram, gi full gass, og håp at det holder...]
tja... Doohan-perioden var ikke så veldig spennende den heller, og det var før.Elolz skrev: Men slik det er nå, er det ikke så spennende som før
her er et intervju med Rossi
http://www.motogp.com/en/videos/2012/Mo ... alentino+1" onclick="window.open(this.href);return false;
- XRing
- Motorsykkelen din: Yamaha XJ 600 S 1995
Alle tre løpene var utrolig gøy å se på. Samtlige MotoGP-løp burde legges til Vestlandet.Elolz skrev:Alt som skal til for å gjøre ting mer spennende er bare litt regn tydeligvis Fantastisk løp
Bikes get you through times of no money better than money gets you