Jobben sender meg til Bergen 4 mai på et 2 ukers kurs og de har bestilt overnatting på det "flott" P-hotell. Tenkte jeg skulle kjøresykkel opp. Når man førs får betalt for å kjøre, hvorfor ikke gjøre det beste ut av det og ta sykkelen.
Noen som har anbefalinger på MC parkering i nærheten?
Enda et P spørmål i bergen
Enda et P spørmål i bergen
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Geir
- Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Re: Enda et P spørmål i bergen
Nja, P-hotel i Bergen ligger jo i Vestre Torggate rett ved siden av fotballpuben, men det er rimelig god plass utenfor der så det er ikke umulig at du kan la den stå utenfor døren hvis du tør. Nærmeste alternativ blir vel Klostergarasjen, men der må du så vidt jeg vet ut med kr. 180,- pr. døgn. Tar du på deg en 10 min. spasertur kan du parkere i Bygarasjen - der er det gratis for mc. Ellers blir det vel å slenge fra seg biken langs veien et sted og håpe på det beste tror jeg...
Hadde en natt på P-hotellet her for en tid tibake og det funket helt greit det - ikke noe videre størrelse på rommet, men for meg betyr ikke slikt noe som helst. Hotellrom er til å sove i, og til det formålet funket det greit. Artige greier med "frokosten" - den hang på døren om morningen og var faktisk helt OK.
Hadde en natt på P-hotellet her for en tid tibake og det funket helt greit det - ikke noe videre størrelse på rommet, men for meg betyr ikke slikt noe som helst. Hotellrom er til å sove i, og til det formålet funket det greit. Artige greier med "frokosten" - den hang på døren om morningen og var faktisk helt OK.
Geir
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
1982 Kawasaki KZ650SR D4
Da ble det bestilt rom på scandic strand istedetfor p-hotell, av grunner jeg ikke vet.
Bygarasjen høres jo bra ut. Hvor langt er det herfra?
Bygarasjen høres jo bra ut. Hvor langt er det herfra?
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Geir
- Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Tja, Strand hotell ligger på Strandkaien ved fisketorget så da snakker vi vel ca 15 min. spasertur fra Bygarasjen. Er en flott whiskybar - Femte i Andre Bar - i andre etasje på hotellet. Trivelig plass med dyktig betjening - har blitt noen glass der gjennom årene...
Geir
1982 Kawasaki KZ650SR D4
1982 Kawasaki KZ650SR D4