Attpå til hadde det stilt seg opp ei røys gamlinger som er så monarkistiske at de tisser i buksa,men der har de da heldigvis bleie fra før..
Og Fabian,Jens,Karius og Baktus har en stor dag....

Treffet er jo ikke før om en måned...Intruder skrev:Så ser det ut til at det ikke blir noen Karlstadtur på meg,selv om jeg var skikkelig gira endte det som vanlig med at jeg blir hjemme..
Tja,vet ikke helt akkurat nå,men det er jo slik at jeg er havnet i hytte med Arctic Tiger hvor vi da er fem i ei firemannshytte.Har lyst,men....vel,får vente et par uker til kanskje....reprise på reprise på reprise er Intruder`n i et nøtteskall..AJ skrev:Treffet er jo ikke før om en måned...Intruder skrev:Så ser det ut til at det ikke blir noen Karlstadtur på meg,selv om jeg var skikkelig gira endte det som vanlig med at jeg blir hjemme..
Og dette er ikke et treff hvor man må prestere noe som helst. Jeg skal i hvert fall ikke organisere noe som gjør at folk skal føle noe press eller få prestasjonsangst. Om det er noe slikt som du synes gjør det vanskelig å være med, skal du i hvert fall vite akkurat det.
Og om det blir slik at noen f.eks. ønsker å trekke seg tilbake å være litt alene, så gjør man bare det. Uten at noen andre skal behøve å stille nysgjerrige spørsmål om hvorfor.
Det viktigste, synes jeg, er at folk skal ha et par fine og rolige dager sammen med felles interesser hvor de kan trygge på hverandre uten bråk, krangling og mas av noe slag. For å si det sånn, uten at jeg mener eller tror at det ligger an til noe i den retning.
Muligens naivt, men det er med den innstillinga jeg drar avgårde på dette treffet.
Det er det helt sikkert ! Så da er jeg glad for at jeg ikke har teve her.ArcticTiger skrev:Ja jeg har hørt på teve at flåtten er extra giftig i år, og når di har sagt det på teve så er det nok sant