Vær avslappet, få godt feste til tanken og vær avslappet i armene og se langt frem

Gratulerer!TheHaughom skrev:Jeg var meget nervøs før oppkjøringen. Helt til jeg traff sensor, som virket meget hyggelig og oppegående.
Spøkte litt frem og tilbake mens jeg foretok daglig kontroll og sjekket olje (som var sikkerhetsspørsmålet jeg fikk).
Jeg var også mest nervøs før kjøregården, men satt inn fullt fokus. Hadde nok noe flaks også, da jeg aldri har kjørt noen av øvelsene mer perfekt enn det jeg gjorde på oppkjøringen. Sensor sa seg spesielt fornøyd med unnamanøveren min! Etter det lettet det meste jeg hadde av resterende nerver.
Kjøringen på vei gikk prikkfritt i følge sensor. :-)å
Har hatt lappen i hele 2 dager nå
Håper det blir sånn for meg ogsåTheHaughom skrev:Jeg var meget nervøs før oppkjøringen. Helt til jeg traff sensor, som virket meget hyggelig og oppegående.
Spøkte litt frem og tilbake mens jeg foretok daglig kontroll og sjekket olje (som var sikkerhetsspørsmålet jeg fikk).
Jeg var også mest nervøs før kjøregården, men satt inn fullt fokus. Hadde nok noe flaks også, da jeg aldri har kjørt noen av øvelsene mer perfekt enn det jeg gjorde på oppkjøringen. Sensor sa seg spesielt fornøyd med unnamanøveren min! Etter det lettet det meste jeg hadde av resterende nerver.
Kjøringen på vei gikk prikkfritt i følge sensor. :-)å
Har hatt lappen i hele 2 dager nå