Oppkjøring i mårra!

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Brukeravatar
Icetruck
Motorsykkelen din: 2011 Suzuki GSXR-600

Re: Oppkjøring i mårra!

Legg inn av Icetruck »

Bare husk at selv om du ikke klarer kjøregården feilfritt, så skal ikke det være en grunn til å stryke!
Vær avslappet, få godt feste til tanken og vær avslappet i armene og se langt frem :thumleft
2014 - 11" Suzuki GSX-R600
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6

TheHaughom
Motorsykkelen din: KTM

Legg inn av TheHaughom »

Jeg var meget nervøs før oppkjøringen. Helt til jeg traff sensor, som virket meget hyggelig og oppegående.
Spøkte litt frem og tilbake mens jeg foretok daglig kontroll og sjekket olje (som var sikkerhetsspørsmålet jeg fikk).

Jeg var også mest nervøs før kjøregården, men satt inn fullt fokus. Hadde nok noe flaks også, da jeg aldri har kjørt noen av øvelsene mer perfekt enn det jeg gjorde på oppkjøringen. Sensor sa seg spesielt fornøyd med unnamanøveren min! Etter det lettet det meste jeg hadde av resterende nerver.
Kjøringen på vei gikk prikkfritt i følge sensor. :-)å

Har hatt lappen i hele 2 dager nå :prop:
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

Brukeravatar
Sprint
Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95

Legg inn av Sprint »

Gratulerer :=D> ,ønsker deg en flott sesong :prf
For livets glade gutter går solen aldri ned.

Brukeravatar
Geir
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR

Legg inn av Geir »

TheHaughom skrev:Jeg var meget nervøs før oppkjøringen. Helt til jeg traff sensor, som virket meget hyggelig og oppegående.
Spøkte litt frem og tilbake mens jeg foretok daglig kontroll og sjekket olje (som var sikkerhetsspørsmålet jeg fikk).

Jeg var også mest nervøs før kjøregården, men satt inn fullt fokus. Hadde nok noe flaks også, da jeg aldri har kjørt noen av øvelsene mer perfekt enn det jeg gjorde på oppkjøringen. Sensor sa seg spesielt fornøyd med unnamanøveren min! Etter det lettet det meste jeg hadde av resterende nerver.

Gratulerer! :prf Da gjenstår det bare å beholde både lappen og livet så kjør med vett - som du vet kan du ikke regne med at andre gjør det... :[-(
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

TheHaughom
Motorsykkelen din: KTM

Legg inn av TheHaughom »

Nei, har hatt meg noen opplevelser allerede nå.
Biler som skifter felt er skummelt! Samme med diesel i veibanen - utrooolig glatt!
Ingen ulykker til da, og regner med å holde det slik :-)
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

AndreasB
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000

Legg inn av AndreasB »

TheHaughom skrev:Jeg var meget nervøs før oppkjøringen. Helt til jeg traff sensor, som virket meget hyggelig og oppegående.

Håper det blir sånn for meg også :D

Jeg begynte å ta lappen for 1 uke siden, er ferdig med alt obl. Har dobbel kjøretime imorgen 1000, og så oppkjøring på mandag!
Praktisk sett lappen på 1 uke.

Svar