Hmm, det kan jo være en av grunnene.

Blir moro når jeg kan hente sykkelen gitt, bare går å venter på at forhandleren skal ringe en dag denne uka og si at sykkelen er klar. Bare den scottoileren og tanktrekket kommer så.. hehe.. Men hadde vært kjekt med en forklaring på de to tingene jeg lurer på
R1 har alltid vært drømme sykkelen min, lenge føre jeg tok lappen.. Og jeg hadde jo heller INGEN planer om å bytte ut tdmèn. Men var nærmest tilfeldig innom forhandleren og fikk prøvekjørt R1, prøvdekjørte den faktisk 4t første gangen, og kom tilbake andre dagen og kjørte et par timer da også.. Så sjekka forhandleren om jeg kunne få lån til sykkelen da, om jeg solgte tdmèn og spyttet de pengene inn som egenkapital. Og brått så fikk jeg lån sa han.. Og dermed var det gjort. Bestemte meg tvert
Sykkelen har som sagt alltid vært drømme sykkelen ifra jeg fikk min første moped som 16åring.. Og da jeg brått fikk sjangsen til å skaffe meg den, så kunne jeg ikke si nei!
Ikke noe mindre drømmesykkel ble den den tiden jeg prøvekjørte den heller. hehe..
Men de fleste kompisene mener jeg er gal.. Fikk lappen ifjor. Kjøpte tdm.. Selger den året etter. Og kjøper meg en splitter ny 2012mod R1..

hmm, kanskje er er litt gal faktisk?
Men de gærne har det godt

INGEN TVIL
Hadde jeg vist det, hadde jeg søren meg blitt gal mye før