slitne ut etter langkjøringa til Karlstad. Jeg kjente det godt i kroppen lørdagsmorgen jeg etter kjøreturen.

Uansett: Lykke til (Tiger)Trond.
Jepp, kan ikke dem ha ferie som alle andre daTBI81 skrev:Ser ut som en fin tur! Heldig med at onkel og tante holdt seg bak buskene. Greiest det
Busa Trond skrev:I dag var det tur til Gjøvik for dekkskift. Da bakhjulet er av, er det ikke vrient å se at busan hadde spist opp hjullageret. Mener og ha lest at den er glad i det ja. Dette var noe som dem ikke greide å skaffe i dag, så da ble det en godt prøvetur til med blåTigeren hjem på meg i dag, og retur i morgen.
Jo mer man kjører den, jo mer kan den friste. Den er ganske lat når sammenligninga blir mot busan, men etter vært syntes jeg den ble mer og mer underholdene. Sitter meget bra og avslapende, og med lite bøy i knærne er dette en sykkel som jeg kunne reist tur/retur Jompa på en halv kopp kaffe
Nå må snart dyrepasseren gjøre jobben sin,
begynner å bli vel mange ville tigere løse her inne
![]()
Kaffe stopp![]()
Også hjemme, klar til å kjøres inn i Busastallen.
ojda skrev:
Sitat Riba (Kjerringa): "Nå har'n proklamert at han ferierer mer med deg enn med kjerringa si, så gårn på toppen av det hele å kjøper samma sykkel! Blir'a aldrig sjalu"
Overlater tronen til deg TBI81TBI81 skrev:Forlate Busaland? Har du fått solstikk??![]()
![]()
Ja du må vel være snill gutt en stund nå tenker jeg :-)å :-)åBusa Trond skrev:
kz1300@ Tror jeg må holde meg hjemme av familiere grunner
ArcticTiger skrev:Grattlere med ny Tiger Busa(?)Trond
![]()
![]()
Ja den kommer du nok til å kose deg med, skikkelig allrounder
ArcticTiger skrev:Traske, jeg trudde det var opptatt av en Grønnsykkel-fører fra Trøndelaget