
Fjerne lyddempingsmatte i orginalpotte?
Fjerne lyddempingsmatte i orginalpotte?
Hei. Jeg sitter å vurderer råere lyd på V-stromen.
Da det er dårlig utvalg og høy pris på effektpotte (må visst bytte hele systemet) til 2012 V-strom så vurderer jeg å bare ta ut lyddempingsmaterialet i orginalpotta. Noen som har noen erfaringer/tanker om dette?

-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Fjerne lyddempingsmatte i orginalpotte?
Tror nok ikke det er noe "vatt" i potta di...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- jhn
- Innlegg: 3791
- Registrert: 11 mai 2009, 03:53
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
- Bosted: Nordkapp
Re: Fjerne lyddempingsmatte i orginalpotte?
Har ingen erfaring med dette, men noen tanker omkring dette med råere lyd har æ jo, men siden det e så mye prat om råere lyd blandt medlemmer på dette og andre forum, så trur æ ikke det e så mange som vil høre om de tankene.
Men likevel, i korte trekk går de ut på at jo flere som fikser råere lyd dess strengere støykrav får vi
Men likevel, i korte trekk går de ut på at jo flere som fikser råere lyd dess strengere støykrav får vi
Re: Fjerne lyddempingsmatte i orginalpotte?
Etter litt undersøkelse så var tanken enklere enn virkeligheten.mekkern skrev:Tror nok ikke det er noe "vatt" i potta di...

Nå tenker jeg ikke rakarør som harley-folket kjører med. Gidder ikke å ha huepine og enda mer øresus enn æ har tidligere etter å ha kjørt en tur.jhn skrev:Har ingen erfaring med dette, men noen tanker omkring dette med råere lyd har æ jo, men siden det e så mye prat om råere lyd blandt medlemmer på dette og andre forum, så trur æ ikke det e så mange som vil høre om de tankene.
Men likevel, i korte trekk går de ut på at jo flere som fikser råere lyd dess strengere støykrav får vi
](./images/smilies/grrr.gif)

Re: Fjerne lyddempingsmatte i orginalpotte?
Mer lyd betyr som regel mindre motstand i potta. Tar du ut innmaten må du også omprogrammere bensininnspøytningen ellers går motoren for mager og du kan brenne ventilene
Mine sykler i dag
2016 Triumph Bonneville 1200
1938 DKW SB350
1980 Kawasaki Z1000 ST
1970 Triumph Tiger 650
1980 Honda CBX
1975 Norton Commando 850 MkIII
2010 BMW S1000 RR (bane)
2013 KTM SFX350 MX
2017 Yamaha WR450F enduro
1984 Yamaha RD500LC
2016 Triumph Bonneville 1200
1938 DKW SB350
1980 Kawasaki Z1000 ST
1970 Triumph Tiger 650
1980 Honda CBX
1975 Norton Commando 850 MkIII
2010 BMW S1000 RR (bane)
2013 KTM SFX350 MX
2017 Yamaha WR450F enduro
1984 Yamaha RD500LC