Se her om du ikke finner noe som faller i smakTer skrev:Noen som vet om det finnes noe jakke i samme stoff som det er i halsene til Halvorsen?

Touratech http://shop.touratech.se/SE/Catalog/per ... nderstall/
Knut
Se her om du ikke finner noe som faller i smakTer skrev:Noen som vet om det finnes noe jakke i samme stoff som det er i halsene til Halvorsen?
Personlig bruker jeg vindstopp genser og bukse når gradene kryper langt ned.Ter skrev:![]()
Trodde aldri jeg skulle spørre i et offentlig forum om noe så intimt, men fant ut at her passer det faktisk![]()
Men synes ikke det er helt optimalt, selv om jeg både bruker med og uten for i jakke/buksa er det som om det kommer inn mer vind og dermed blir jeg kaldere. Jeg har gått innkjøp av en god hals som har vindstopp(fantastisk!) og vurderer nå undertøy med vindstopp også..eks fra RUKKA. Men blir det klamt eller???
Når jeg tar på meg skinnjakke/buksen er det stort sett varmt og kortere turer så da spiller det ingen rolle hva som er under..nå snakker vi kulde..
Hva med MCsiden.no T-skjorte...Pollti skrev:Dressmann boxer og Dovre T skjorter her. Hver dag hele året
Pollti skrev:Noen ganger er du like sakelig usakelig som meg
Var nesten helt sikker på at du brukte superundertøySuperMorten skrev:Har kjørt Tønsberg - Oslo - Tønsberg i kveld, som vanlig på kjedelig motorvei. Og det er definitivt ikke sommertemperatur i kveld. Ble sittende og fantasere om varmeholker, varme i rumpa, og finne frem de batteridrevne varmesålene som jeg har liggende ett eller annet sted. I morgen finner jeg frem Forsvarets lang under vinter, type grønn ullfrotte...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Carpa skrev:Forøvrig mye rar info her...
I dag brukte jeg nettingstrømper, hofteholder og høye hæler..Jompa skrev:Var nesten helt sikker på at du brukte superundertøySuperMorten skrev:Har kjørt Tønsberg - Oslo - Tønsberg i kveld, som vanlig på kjedelig motorvei. Og det er definitivt ikke sommertemperatur i kveld. Ble sittende og fantasere om varmeholker, varme i rumpa, og finne frem de batteridrevne varmesålene som jeg har liggende ett eller annet sted. I morgen finner jeg frem Forsvarets lang under vinter, type grønn ullfrotte...
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Så man kan kjøre sykkel i høye hæler altsåSuperMorten skrev:I dag brukte jeg nettingstrømper, hofteholder og høye hæler..Jompa skrev:Var nesten helt sikker på at du brukte superundertøySuperMorten skrev:Har kjørt Tønsberg - Oslo - Tønsberg i kveld, som vanlig på kjedelig motorvei. Og det er definitivt ikke sommertemperatur i kveld. Ble sittende og fantasere om varmeholker, varme i rumpa, og finne frem de batteridrevne varmesålene som jeg har liggende ett eller annet sted. I morgen finner jeg frem Forsvarets lang under vinter, type grønn ullfrotte...
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Det kan være lurt å ha med seg en Dass-Rull i sideveska når du er ute på tur Intruder, så kuter du til skogs om det blir prekkært, og kan fortsette videre med underbuksa intaktIntruder skrev:Jeg bruker t-skjorte Ryk & Reis og kort underbukse,gjør jeg i buksa kjører jeg vanligvis videre uten underbukse... :-)å
Bilder følger i sistnevnte tilfelle !!
jhn skrev:Hold deg til tema frøken, hvilket undertøy bruker du? :-)å