2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Akkurat nå sitter jeg og nipper til en kopp te. Skal straks ta kvelden etter en slitsom dag. I morgen er det fest med noen av de jeg gikk på barne- og ungdomsskolen sammen med.
Etter YRs værvarsel å dømme, så skal jeg kjøre BIL til andre siden av fjorden i morgen. Retur søndag.
Stakkars KM har vakt, så han kan bare reise en times tur fra Tønsberg, til alle døgnets tider.
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Carpa skrev:Bestilt meg sol og varme til høstferien. Måtte til Tyrkia for å finne den
Nå må du ikke bruke opp mc budsjettet på sydenturer da
Hehe, nei du sier noe men denne turen hadde jeg lovet datteren min før jeg kom på den tanken at jeg kunne eie og kjøre min egen MC...
Man trenger jo litt sol og varme også. Skal faktisk til tyrkia selv i høstferien.. alanya.
Vi reiser til Bodrum så da ses vi nok ikke
Tyrkia er forøvrig et flott land synes jeg (sett bort i fra et og annet jordskjelv da), dette er 3dje gangen jeg reiser dit
Carpa skrev:Bestilt meg sol og varme til høstferien. Måtte til Tyrkia for å finne den
Nå må du ikke bruke opp mc budsjettet på sydenturer da
Hehe, nei du sier noe men denne turen hadde jeg lovet datteren min før jeg kom på den tanken at jeg kunne eie og kjøre min egen MC...
Man trenger jo litt sol og varme også. Skal faktisk til tyrkia selv i høstferien.. alanya.
Vi reiser til Bodrum så da ses vi nok ikke
Tyrkia er forøvrig et flott land synes jeg (sett bort i fra et og annet jordskjelv da), dette er 3dje gangen jeg reiser dit
ja..liker meg godt der. var der nå i juli også,men det ble litt for varmt. mye bedre der i okt. Husk tyrigrava i dag da carpa
SuperMorten skrev:Sitter og ser en dokumentar på Discovery HD, om Kawasaki. Motorsykkelhistorie.. :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Æ fikk bare med meg de siste ti minuttene. Så at de brukte en gammel z 1000 R som "følgesykkel" på bana.
Er akkurat kommet inn fra en givende kveld i garagen, og burde kommet meg i seng istedetfor å sitte på forumet.
Har nettopp spist frokost her i Hellas og lest tyske Motorrad kjøpt for 2,8E :-) må nu og kjøpe mæ parasoll for æ begynne å bli lettkokt. 29C, i vannet :-)
Sitter her med dataen på fanget, og er sykemeldt noen dager etter en liten velt på Dominatorn. Tok en liten kveldstur på mandag kveld, i nærområdet på div grusveier etc. En grusvei gikk over til traktorvei med gress/jord, og der var det plutselig litt glatt gitt. :-) Var nesten gang-fart, men helt uforberedt sklei bakenden ut og resulterte i at sykkelen måtte i bakken. Kjente noe smerter, men tok meg hjem. Dagen etter var disse smertene vesentlig verre. Tur til doktor som gudskjelov mente det bare var en skikkelig strekk på baksiden, øverst i høyre lår. Bedre og bedre dag for dag, så satser på det stemmer. Og med denne framgangen har jeg et lite håp om å prøve meg på tohjul igjen i løpet av helga. :-) :-)
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
Sitter med Google kart og MapSource og planlegger en tur. Plukket ut et par spesielle "ting" jeg vil se nærmere på (Stolsdemningen) og Peer Gynt-vegen eller Friis-vegen. Må bare bestemme meg for alt som er i mellom der eller ta det sånn passe på sparket når jeg tar løs i morra tidlig. Lada kamera, pakket to truser og tannbørste. Satt nye dekk på sykkelen i kveld. Så snart gjenstår bare å sove litt før termosen fylles og forhjulet pekes mot Gransherad og sannsynligvis Imingfjellet som en begynnelse på oval helg med fri fredag
Håper å finne selskap på turen fra Lillehammer på dag to.
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...
Jeg er ikke på tur eller treff sånn som alle andre her inne,,, vel det virker i hvertfall sånn, stille her. Får snart besøk a ei mc rype m/fler og da skal vi skåle litt og dra på utekonsert. Det blir bra