For et par år siden ble avdelingene Hedmark og Oppland splittet etter å ha vært bare en avdeling.
Dette for å høyne aktiviteten,visstnok,men kan ikke se at dette har skjedd her i Hedmark iallfall.Men det er bare noe jeg synes

Må innrømme at æ tenker litt i samme baner. Ser egentlig ikke at det skjer så mye fra den kanten. For mæ ser det ut til at de har omtrent samme rolle som FrP, de stikker hodet fram av og til og klager litt, men har egentlig ikke så stor gjennomslagskraft.Intruder skrev:Var medlem i NMCU i fjor,har fulgt litt med i hva som skjer i medlemsbladet og på hjemmesida deres,er litt i tvil om dette er pengene verdt...
For et par år siden ble avdelingene Hedmark og Oppland splittet etter å ha vært bare en avdeling.
Dette for å høyne aktiviteten,visstnok,men kan ikke se at dette har skjedd her i Hedmark iallfall.Men det er bare noe jeg synes,hva andre mener er opp til dem..
dag-zzr skrev:Synes det er geit å støtte NMCU. (og MC siden) Er vel mer tilfeldig at jeg ikke er aktiv eller medlem av en Mc klubb. Mulig jeg melder meg på når "Gammel å Grå MC" eller " Stiv Å Støl MC" stiftes- om klubben ikke er stiftet ennå?![]()
Intruder skrev:Leste en plass at Harley Owners Group skulle ha en fellestur RANSfjorden rundt...
Med henvisning til 1 % andelen kan nok dette være rett sted..!![]()
![]()
hmm...![]()
OG...angående tilhørighet og nytte av f.eks. NMCU fikk innbetalingsblanketten jeg mottok her
om dagen skyss til et varmere sted via Jøtulkaminen..
Intruder skrev:
OG...angående tilhørighet og nytte av f.eks. NMCU fikk innbetalingsblanketten jeg mottok her
Mener det er svært viktig å opprettholde en kanal som er samlende for flest mulig og som kan jobbe for oss. Ikke minst vil ha en kanal som vi kan ta i bruk DERSOM VI VIRKELIG FÅR BRUK for dem. Ett årsmøte kan i så fall sett dagsorden og det fiennes en medlemsorganisasjon som er mer eller mindre oppe og går. De som ikke har råd til de 2 - 3 hundrelappene der, er det virkelig synd på.mekkern skrev:Intruder skrev:
Ser vel at NMCU har vært mer til nytte for motorsykkelistene enn NAF har for bilistene...
http://nmcu.org/files/Hva%20har%20NMCU% ... 0112_0.pdf
Mulig Intruderen er ennå bedre...
Det trur du ikke, eller gjør du det?RoJo skrev: ... hadde ikke vært for NMCU hadde max størrelse på MC trolig vært 250cc og det hadde vært triste greier.
Dette var i sin tid et seriøst innslag i debatten om MC i trafikken i Norgejhn skrev:Det trur du ikke, eller gjør du det?RoJo skrev: ... hadde ikke vært for NMCU hadde max størrelse på MC trolig vært 250cc og det hadde vært triste greier.
Mange glupe innlegg fra de flestepolitiske hold da... :-)åjhn skrev:SV har vel hatt et "seriøst" forslag om lyntog fra Kristiansand til Kirkenes, men det e vel ikke mange som tror at det blir en realitet likevel
No synes æ du e litt vel kategorisk og fordømmende og på grensa til ... ufin.MaxTron skrev:Etter min oppfattning er det å IKKE være medlem av NMCU det samme som å være enig med de politiske kreftene i norge og europa som vil innføre fartssperrer, EU-kontroll, og aller helst avskaffe motorsykkler i sin helhet.
..... ......
De som ikke forstår hvor viktig jobb disse folka i NMCU sentralt gjør, kan jo uansett nyte godt av det uten å betale vist de er egoistiske nok, eller bare lykkelig uvitende.
Hvor mye lokallaga har gjort er vel desverre varierende...
Men ikke grunn nok til ikke å betale kontigent!!