Nopeguzziman skrev:Og heller ingen grunn til å endre profilbildet.
Som jeg sier... fantastisk flott dame i sin beste alder....men samme tråd med profilbilde av en kvisete 18 åring hadde ikke funka like bra
Nopeguzziman skrev:Og heller ingen grunn til å endre profilbildet.
simpson skrev:Nopeguzziman skrev:Og heller ingen grunn til å endre profilbildet.
Som jeg sier... fantastisk flott dame i sin beste alder....men samme tråd med profilbilde av en kvisete 18 åring hadde ikke funka like bra
Men kjære deg, det er derfor vi e her.Carpa skrev:Tusen takk![]()
En kvisete guttunge på 18 år hadde ikke vært så hjelpesløs som meg da
simpson skrev:Men kjære deg, det er derfor vi e her.Carpa skrev:Tusen takk![]()
En kvisete guttunge på 18 år hadde ikke vært så hjelpesløs som meg da
Trodde ikke det om meg heller.. helt til jeg fikk prøve en.. da var jeg solgtCarpa skrev:@guzzimann, nei det er ikke noe for meg. Jeg er ikke så "laidback" men mer sporty
Åj, ja! Skal bare ta den obligatoriske teoriprøven, og kanskje øve litt i kjøregården førstsimpson skrev:Hvis du vil øvelsekjøre så har jeg en Ducati 1098.
Det er en V twin som mange anbefaler her......
Den har et moment som få kan matche og har ett vanvittig drag fra 2000 omrd.
Men samtidig er den snill og moderat ved bykjøring
Men den er et Råskinn som krever litt erfaring ved aktiv kjøring men samtidig er absolutt en begynnersykkel md hjelp
guzziman skrev:skal bli intressant når du begynner på lappen.. kanskje jeg kan bidra med noe også. tok jo lappen i fjor høst.. så er jo ganske så fersk... men husker godt hva kjørelæreren terpet på.. når det gjelder blikk og forankring. trodde ikke det hadde så mye å si, men vet bedre nå, som jeg har fått kjørt noen mil
Tenkte meg det ja. Lekkerbisken var uten ABS.Carpa skrev:Dett ser jo ut til å være et godt tilbud?
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=36836832" onclick="window.open(this.href);return false;
Løpe og kjøpe
Etter 27 år på veien så har jeg i hvertfall på plass det med å lese trafikkbildet. Resten får jeg øve påIcetruck skrev:Veldig viktig med fartstilpasning, og lese trafikk bilde. Dette fikk jeg stoort + for når jeg hadde oppkjøring i år.. Kjørte opp i byen, og fartstilpasningen var så bra at jeg hadde beinet nedi bakken kun en gang![]()
Det å være trygg på kjøregården gjør nok mye med psyken før oppkjøring
trafikkbildet er nok det samme , men hvordan de reagerer på deg som motorsyklist i forhold til burist er helt forskjellig. man må som mc-fører må ta forbehold at de ikke ser oss, eller at de bare gir faen og tar plassen likevel.Carpa skrev:Etter 27 år på veien så har jeg i hvertfall på plass det med å lese trafikkbildet. Resten får jeg øve på