Carpa skrev:Når man først er inne på høyre og venstre svinger. Finner dere det lettere å svinge den ene veien enn den andre eller er det bare hjernen min som funker litt rart?
Dette har eg lest om ein plass. Trur faktisk dei aller fleste har lettare for å svinge den eine vegen i forhold til den andre. Om det er venstre eller høgre trur eg derimot er meir tilfeldig, eller i alle fall individuelt. Tilfeldig er det nok neppe sidan det blir påvirka av veldig mange faktorar i oppveksten. Eg har ikkje tenkt over dette på MC enno, og på tråsykkel fartar eg rundt nesten 3000 km per år, så eg trur eg har vent meg til å takle begge deler ganske brukbart. Eg hugsar derimot at eg i oppveksten alltid svinga til venstre når eg skulle skrense med bakhjulet på gårdsplassen (til stor ergrelse for foreldra som måtte betale nye dekk

) Eg klarte aldri å få til den skrensinga til høgre.
Det samme fenomenet har eg når eg renner på ski, men der er det utruleg no motsatt. Har alltid vore "dritflink" til å svinge til høgre, men venstresvingane blir hakkete og plundrete, og gjerne med meg som ein kvit snømann som resultat
Eg tenker du får prøve deg litt fram med dette som tema. Tren bevisst på å svinge begge vegar. Den einaste måten å bli flink på er å trene
Du spurte forresten om prøvekøyringa mi. Eg har oppretta min egen blogg, så du kan gjerne kikke innom der og lese og kommentere :-)
Kan jo likevel nemne at eg prøvde Honda Shadow, Suzuki GSX600, og Suzuki Intruder VS700. Alle var godt opp i åra med sine ingrodde særegenheter
EDIT: Ser jo no at spørsmålet ditt var om eg hadde funne ut kva sykkel eg vil ha. Ikkje heilt enno trur eg, men eg nærmar meg noko trur eg