Carpas Blogg - Solgt Kawaen, hva nå?
-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Sted: I svingen, ellers i Drammen
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Sted: Åsgårdstrand
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Hadde tidligere arbeidsplass noen meter over bakken, men hadde heldigvis motorer. Mange. Så om en streiket, gikk det bra allikevel..Carpa skrev:Flydd ja, tatt noen elevtimer. Når jeg tenker meg om så er det høyresvingen som krangler litt der ogsåRottenikken skrev:Carpa, har du kjørt seilfly?
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
- kan vel ikke fly bare venstresvinger veelll . Det er klart at man kan sikker finne veien hjem med bare venstresvinger men å finne oppvind ved fjellveggen og måtte svinge til venstre ut fra veggen for å komme rundt og inn til veggen og oppvinden koster vel en del
---- men fly kan jeg ikke noe med annet enn til spania når det er kaldt -------.
---- men fly kan jeg ikke noe med annet enn til spania når det er kaldt -------.
-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Sted: I svingen, ellers i Drammen
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
duville, du er gift, ikke slekke damer FY!
Veien er viktigere enn målet.
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
hæ?Rottenikken skrev:duville, du er gift, ikke slekke damer FY!
-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Sted: I svingen, ellers i Drammen
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Sted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Statistikker viser at det er mye tryggere enn både mc og bil . Svever jo bare rundt oppi lufta, ingen motor som kan svikte hellerArcticTiger skrev:Å fly seilfly hadde jeg aldri tørt :[-o<Carpa skrev:Flydd ja, tatt noen elevtimer. Når jeg tenker meg om så er det høyresvingen som krangler litt der ogsåRottenikken skrev:Carpa, har du kjørt seilfly?
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Sted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Jeg klarer jo høyresvinger også da, men når man flyr termikk kan man velge og da blir det gjerne retning venstreDuville skrev:- kan vel ikke fly bare venstresvinger veelll . Det er klart at man kan sikker finne veien hjem med bare venstresvinger men å finne oppvind ved fjellveggen og måtte svinge til venstre ut fra veggen for å komme rundt og inn til veggen og oppvinden koster vel en del
---- men fly kan jeg ikke noe med annet enn til spania når det er kaldt -------.
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Tilbake fra kjøleskapet, huh? Lurte litt på hvilke(n) vokal(er) eller konsonant(er) du snublet i.Rottenikken skrev:sjekke..egentlig trur eg
Saken er den, pelsen, du skal ikke rote med stikka når du er ute og flyr.
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
jepp og ned kommer man jo alltidCarpa skrev:Statistikker viser at det er mye tryggere enn både mc og bil . Svever jo bare rundt oppi lufta, ingen motor som kan svikte hellerArcticTiger skrev:Å fly seilfly hadde jeg aldri tørt :[-o<Carpa skrev:Flydd ja, tatt noen elevtimer. Når jeg tenker meg om så er det høyresvingen som krangler litt der ogsåRottenikken skrev:Carpa, har du kjørt seilfly?
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38173
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Men selve landingen kan kanskje være en utfordring...Carpa skrev:Statistikker viser at det er mye tryggere enn både mc og bil . Svever jo bare rundt oppi lufta, ingen motor som kan svikte hellerArcticTiger skrev:Å fly seilfly hadde jeg aldri tørt :[-o<Carpa skrev:Flydd ja, tatt noen elevtimer. Når jeg tenker meg om så er det høyresvingen som krangler litt der ogsåRottenikken skrev:Carpa, har du kjørt seilfly?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Sted: I svingen, ellers i Drammen
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Sted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Jeg synes det å henge i slepet er en større utfordring enn å lande i sidevind, men helt klart en del å tenke på under landing også....AJ skrev:Men selve landingen kan kanskje være en utfordring...Carpa skrev:Statistikker viser at det er mye tryggere enn både mc og bil . Svever jo bare rundt oppi lufta, ingen motor som kan svikte hellerArcticTiger skrev:Å fly seilfly hadde jeg aldri tørt :[-o<Carpa skrev:Flydd ja, tatt noen elevtimer. Når jeg tenker meg om så er det høyresvingen som krangler litt der ogsåRottenikken skrev:Carpa, har du kjørt seilfly?
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Sted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
In action
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Sted: Røyken
Re: Carpas Blogg - Veien til klasse A
Nei, stikka må behandles som enn mann har jeg fått beskjed om, fast og bestemtjodlevann skrev:Tilbake fra kjøleskapet, huh? Lurte litt på hvilke(n) vokal(er) eller konsonant(er) du snublet i.Rottenikken skrev:sjekke..egentlig trur eg
Saken er den, pelsen, du skal ikke rote med stikka når du er ute og flyr.
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)