Banditmannen du får bli frisk til turen, det går sikker bra

Tur blir det.Chevy1974 skrev:Beklager så mykje for at eg i eit øyeblikks redsel for å miste turen ikkje tenkte langt nok enn min egen interesse for ein tur.Banditmannen skrev:Da ser alt plutselig mye mørkere ut for min deltakelse...![]()
Har begynt å brygge på en mandig forkjølelse! Dere vet den potensielt dødelige som vi menn alltid får...![]()
Jada, jeg tar Sambucol(svarthyllekstrakt), 1000mg c-vitaminer, drikker te med honning, i håp om at gå over raskt, men er pessimist(av natur), så jeg ser veldig mørk på det nå!
Det eg skulle ha sagt er sjølvsagt:
God bedring Bandittmannen :-)
Det aller viktigaste er sjølvsagt helsa, og eg håpar ikkje min lille egoistiske tale overskygger den edle intensjon om å bry seg om alle :-)
Håpar du kjem deg fort til igjen, og sjølvsagt håpar eg du blir med på tur
Icetruck skrev:Vurderte om jeg kanskje skulle ta turen, men for en solskinnsrytter som meg, blir 10+- litt i det kaldeste laget
Ikke noe lys i tunnelen for min del, men det er sikkert like greit, for med min flaks, hadde sikkert vært et møtende tog...ojda skrev:Tur blir det.Chevy1974 skrev:Beklager så mykje for at eg i eit øyeblikks redsel for å miste turen ikkje tenkte langt nok enn min egen interesse for ein tur.Banditmannen skrev:Da ser alt plutselig mye mørkere ut for min deltakelse...![]()
Har begynt å brygge på en mandig forkjølelse! Dere vet den potensielt dødelige som vi menn alltid får...![]()
Jada, jeg tar Sambucol(svarthyllekstrakt), 1000mg c-vitaminer, drikker te med honning, i håp om at gå over raskt, men er pessimist(av natur), så jeg ser veldig mørk på det nå!
Det eg skulle ha sagt er sjølvsagt:
God bedring Bandittmannen :-)
Det aller viktigaste er sjølvsagt helsa, og eg håpar ikkje min lille egoistiske tale overskygger den edle intensjon om å bry seg om alle :-)
Håpar du kjem deg fort til igjen, og sjølvsagt håpar eg du blir med på tur
Selvom Bandittmannen må bruke all den energien han har igjen til å få fruen i huset til å fårstå hvor alvorlig dette kan være.
Snakket akurat med ArcticTiger,som forøvrig ikke er på (inter)nett å alt går som bestemt.
Med mulig avvik med henhold til fjellovergangen om ikke vær.
Jeg reiser ut til ArticTiger litt senere idag, så skal jeg presse han til å gi lyd fra seg fra min I-pad.
Vi sees i morgen
Å nicket ditt var?? (bare skryt)
Hjertelig takk for det!ojda skrev:Kanke drekka når du skal kjøre sykkel vet du![]()
Men nå kan du jo nyde all den medisinen Vinmonopolet har å by på![]()
![]()
God bedring Bandittmannen
Vi blir iallfall 2 fra Kongsberg, og vi planlegger å reise fra parkeringsplassen ved Plantasjen ca. 10. 15 for å være på Notodden til 11 hvor vi møter de andre.Icetruck skrev:Jeg har jo tekstil klær![]()
Kjører noen igjenom Drammen? Evt når?
på toppen av basserudåsen?kz1300 skrev:parkeringsplassen ved Plantasjen ca. 10. 15
Riktig mekkern på toppen av Basserudåsem, før du dupper ned bakkene mot Kongsberg.mekkern skrev:på toppen av basserudåsen?kz1300 skrev:parkeringsplassen ved Plantasjen ca. 10. 15
kjører gjennom Drammen ja...
Sandefjord er jo ikke langt fra Andebu. Ta kontakt med en av de andre som ser ut til å ha nummeret hans.dynga skrev:Skal bli fint med langtur i morgen, håper bare været holder. Er det noen som kjører fra Sandefjord?
Det var altså Arctic Tiger jeg prøvde å si, men stakkar; han falt ut av setningen. Håper han ikke slo segevike skrev:Sandefjord er jo ikke langt fra Andebu. Ta kontakt med en av de andre som ser ut til å ha nummeret hans.dynga skrev:Skal bli fint med langtur i morgen, håper bare været holder. Er det noen som kjører fra Sandefjord?
Om jeg skulle være så gal å bli med på turen etter endt nattevakt.. når omtrent drar dere ifra andebudynga skrev:Har avtale om å møte ojda i Andebu. Trodde kanskje det var noen fra Sandefjord også, men slik ser det ikke ut.