Som jeg også nevnte for deg i den 12v tråden om lading, så må du ha en vanntett plugg. Jeg er "forelsket" i typen AMP

Crinos skrev:USB kontakter er langt i fra vanntette.
Som jeg også nevnte for deg i den 12v tråden om lading, så må du ha en vanntett plugg. Jeg er "forelsket" i typen AMP
Beklager sent svar.. Würth er der jeg har funnet disseHaavar skrev:Flotte plugger. Hvor kjøper du de?
Blev ett besök på B&H. Artig butik. Köpte en ContourROAM och ett par minneskort, några nya GoPro-fästen och en Delkin Fat Gecko Mini (sugekopp) också. Sistnämnda kostar 500 NOK här hemma, $30 USD på B&H. Kändes som en god deal. :)rerell skrev:Tack för tips. Ska till NY om inte så länge, det där såg ju ut som ett ställe som kunde vara värt ett besök. :)Voksen skrev:Hvis noen tilfeldigvis skal en tur til New York er dette stedet å handle alt av elektronikk på. En imponerende butikk med et et omfattene og tøft logistikksystem. Verd å gå inn der selv om en ikke skal ha noe.
http://www.bhphotovideo.com/find/HelpCe ... tore08.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
Tror ikke en finner det så mye rimeligere andre steder.
Såvidt meg bekjent kan ikke denne lades mens man filmer, men jeg tror man kan det med en go pro hd :)ZZR-Tom skrev: Batteri tiden på 720p 30fps med GPS er i overkant av 1 time.
Go pro veit eg ikkje men Contour så har du feil.AndreasB skrev:Såvidt meg bekjent kan ikke denne lades mens man filmer, men jeg tror man kan det med en go pro hd :)ZZR-Tom skrev: Batteri tiden på 720p 30fps med GPS er i overkant av 1 time.
Så contour kan lades mens man kjører? altså lade OG filme samtidig..ZZR-Tom skrev:Go pro veit eg ikkje men Contour så har du feil.AndreasB skrev:Såvidt meg bekjent kan ikke denne lades mens man filmer, men jeg tror man kan det med en go pro hd :)ZZR-Tom skrev: Batteri tiden på 720p 30fps med GPS er i overkant av 1 time.
Men å ha en USB kabel fra hjelmen og fram til 12v utaket er eg ikkje begeistret for så eg har to ekstra batterier
Se på den nye GPS+2ZZR-Tom skrev:Men det er forskjellige contour kamera, vurderte å vere fornuftig å kjøpe roam, men den meiner eg at det ikkje går an å bytte betteri så då duger ikkje den. Gps utgaven har ikkje 170 vidvinkel så då var det kun + igjen. Normalt då så låg den på 4-5000kr men kom over et tilbud på 3500kr. Det er ca like mykje som go pro 2 med lcd skjerm.
Hvordan forsvarer man å bruke så latterlig mye på bare et kamera?Boxer skrev:Se på den nye GPS+2ZZR-Tom skrev:Men det er forskjellige contour kamera, vurderte å vere fornuftig å kjøpe roam, men den meiner eg at det ikkje går an å bytte betteri så då duger ikkje den. Gps utgaven har ikkje 170 vidvinkel så då var det kun + igjen. Normalt då så låg den på 4-5000kr men kom over et tilbud på 3500kr. Det er ca like mykje som go pro 2 med lcd skjerm.
Villedende pris på 3.990,- på fotovideo.no
Øhhh....interesse, ønsker kvalitet, ønsker tilleggsfunksjonalitet ut over det å bare fange bilder i bevegelse, ønsker noe som er tilpasset tenkt bruk...and then some .... En får, stort sett, det en betaler for!AndreasB skrev:Hvordan forsvarer man å bruke så latterlig mye på bare et kamera?Boxer skrev:Se på den nye GPS+2ZZR-Tom skrev:Men det er forskjellige contour kamera, vurderte å vere fornuftig å kjøpe roam, men den meiner eg at det ikkje går an å bytte betteri så då duger ikkje den. Gps utgaven har ikkje 170 vidvinkel så då var det kun + igjen. Normalt då så låg den på 4-5000kr men kom over et tilbud på 3500kr. Det er ca like mykje som go pro 2 med lcd skjerm.
Fordi eg er drita full i penger?AndreasB skrev:Hvordan forsvarer man å bruke så latterlig mye på bare et kamera?Boxer skrev:Se på den nye GPS+2ZZR-Tom skrev:Men det er forskjellige contour kamera, vurderte å vere fornuftig å kjøpe roam, men den meiner eg at det ikkje går an å bytte betteri så då duger ikkje den. Gps utgaven har ikkje 170 vidvinkel så då var det kun + igjen. Normalt då så låg den på 4-5000kr men kom over et tilbud på 3500kr. Det er ca like mykje som go pro 2 med lcd skjerm.
Bra spec. er ikke allt, venter til jeg ser testresultater.Globe skrev:
Så meget interessant ut ja . 720p med 120 fps er imponerende!