Vet ikke om jeg skall le eller gråte, kanskje begge deler

Nei det er de ikke. Mange er religiøse, men så gale er de ikke.SuperMorten skrev:Husk at amerikanere flest er like store religiøse fanatikere som taliban. <snip>
Vil ikke starte en religionsdebatt, men forstår ihvertfall HD. Ved å appellere til den religiøse "gjennomsnitts-amerikaner", er det med på å fjerne et evt djevelsk image, hvis det finnes noe sånt da..poulet_cavalier skrev:Nei det er de ikke. Mange er religiøse, men så gale er de ikke.SuperMorten skrev:Husk at amerikanere flest er like store religiøse fanatikere som taliban. <snip>
Men det er ikke særlig rebelsk å eie en H-D som er "approved" av de katolske, men det er vel ett tag siden det var rebelsk.SuperMorten skrev:Vil ikke starte en religionsdebatt, men forstår ihvertfall HD. Ved å appellere til den religiøse "gjennomsnitts-amerikaner", er det med på å fjerne et evt djevelsk image, hvis det finnes noe sånt da..poulet_cavalier skrev:Nei det er de ikke. Mange er religiøse, men så gale er de ikke.SuperMorten skrev:Husk at amerikanere flest er like store religiøse fanatikere som taliban. <snip>
Kanskje det er et forsøk på å komme inn på det litt mindre rebelske markedet..?hakhap skrev:Men det er ikke særlig rebelsk å eie en H-D som er "approved" av de katolske, men det er vel ett tag siden det var rebelsk.SuperMorten skrev:Vil ikke starte en religionsdebatt, men forstår ihvertfall HD. Ved å appellere til den religiøse "gjennomsnitts-amerikaner", er det med på å fjerne et evt djevelsk image, hvis det finnes noe sånt da..poulet_cavalier skrev:Nei det er de ikke. Mange er religiøse, men så gale er de ikke.SuperMorten skrev:Husk at amerikanere flest er like store religiøse fanatikere som taliban. <snip>
Jeg kjenner noen som kan ganne dem for deg om du vilmogs skrev:Jeg tenker at han kansje skulle "velsignet" et par BMW tanker isteden, etter å ha fulgt med på nye GS tråden.
Ser at propagandaen fra sv sin fjortisskole sitter godt spikret hos deg.SuperMorten skrev:Husk at amerikanere flest er like store religiøse fanatikere som taliban. Så jeg forstår HD, som på den måten "smisker" med kundene, men forstår ikke paven, men det er kanskje ikke meningen heller...
Det hadde jo bare vært morsomt, så kunne de vise at de også har en sans for humorSuperMorten skrev:Enda godt Vatikanet ikke gikk for Ducati Diavel.. Diavel betyr vel noe sånt som Devil/Jævel osv...