Bra bilder, fint med grus og dårlige veier i rett fart

Ta deg ved leilighet en tur innover ved Solopservatoriet,
her er det også masse kilometer med glimrende grus og mange flotte sights å ta av

Ligger an til at det blir en slik i løpet av vinteren, tenker jeg...:ojda skrev:Vi prata litt om det på siste turen A.J. Men her er det bare å begynne å spare til fendaextender![]()
Bra bilder, fint med grus og dårlige veier i rett fart![]()
Ta deg ved leilighet en tur innover ved Solopservatoriet,
her er det også masse kilometer med glimrende grus og mange flotte sights å ta av
Huffda, sto den skitten og alene i garasjen over nattaAJ skrev: Men nå er det klar for vask etter grustouringen i går... :-)å
Brukte en slik da vi hadde dette dags-treffet for drøyt et år siden:joo skrev:Husabergen er sikkert meget bra men har aldri prøvd.
ojda skrev:Jøssenavn for en fart på huggermonteringen da![]()
Har du fått den fløyet over med privatfly eller![]()
![]()
Så forøvrig veldig bra ut
Veldig lite annet carbon snacks, ser det ut til...Andreas skrev:Stilig montering av den på staget derFinnes det mye annet carbonsnax til Stelvio da?
Vi får satse på Stelvio ikke blir solgt til sterkt redusert pris, vel...taco skrev:Hang nemlig plakater i vinduene hvor det sto "Alt skal vekk - Flyttesalg" og salg til sterkt reduserte priser...![]()
Er'e salg på Stelvio da eller? Løp og kjøp?![]()
![]()
Men kanskje noe annet utstyr...
Har kjørt hele uka til jobb, og det har gått fint. Men ser ut til å bli regn og greier til uka, så da får vi se..
Jeg hadde ikke tid til å sjekke nærmere, men tror man fort kan gjøre gode kjøp der oppe nå.
Neida Trond, de har da ikke begynt TriumphBusa Trond skrev:Har dem begynt å selge Triumph Tiger 1200 på Motorport Jessheim også nå da AJ
![]()
Ojda - nå passer du deg!ojda skrev:Neida Trond, de har da ikke begynt TriumphBusa Trond skrev:Har dem begynt å selge Triumph Tiger 1200 på Motorport Jessheim også nå da AJ
![]()
![]()
Det var jo derfor A.J. bare fikk en Guzzi da han ba om å få den beste
allroaderen de hadde![]()
Vurderer å ta en tur ut imorgen for å se over tilbudene deres
Busa Trond skrev:Jeg hadde ikke tid til å sjekke nærmere, men tror man fort kan gjøre gode kjøp der oppe nå.Har dem begynt å selge Triumph Tiger 1200 på Motorport Jessheim også nå da AJ
![]()