så er også den harmløs, hvis du ikke er kåt og/eller full.
Men: tur blir det.

Minner meg på lærlingen vi fikk til å skrive ett kryss i 7. sansen sin hver gang han hadde hatt sex.Intruder skrev:Blir vi ikke kåte på Finnskogen taco ?--Etter en rast på Ronketorpet kan en nok få spasmeliknende rykninger både her og der !!!![]()
![]()
Ja må si du har lyriske evner IntruderIntruder skrev:Og gamle Intruder han gremmes i sitt skjegg
der han koser seg med gikta i en solvarm panelvegg
Han tenker på den tida han var pott og panne her
men nå er n snaut nok brukbar til å spå litt vind og vær
![]()
Busa Trond skrev:Ja må si du har lyriske evner IntruderIntruder skrev:Og gamle Intruder han gremmes i sitt skjegg
der han koser seg med gikta i en solvarm panelvegg
Han tenker på den tida han var pott og panne her
men nå er n snaut nok brukbar til å spå litt vind og vær
![]()
![]()
Prøve meg som forplantnigslyrikker jeg da![]()
En virill Intruder fra darn"
Hadde satt nabokona på med barn
Han hadde hørt med Busa, om hvordan man fikk a trusa
Så nå holdern på hele dan"
bare ta seg fri fra jobben og betale noen for å konstantere det en vet...og hvilken nytte har jeg av de utgiftene årlig?Intruder skrev:Holder en sykkelen i orden underveis bør kanskje ikke dette være et kjempeproblem,heller
Eller ?
En må vel ta seg fri fra jobben for å vise bilen også ?mekkern skrev:bare ta seg fri fra jobben og betale noen for å konstantere det en vet...og hvilken nytte har jeg av de utgiftene årlig?Intruder skrev:Holder en sykkelen i orden underveis bør kanskje ikke dette være et kjempeproblem,heller
Eller ?![]()
Intruder skrev:En må vel ta seg fri fra jobben for å vise bilen også ?mekkern skrev:bare ta seg fri fra jobben og betale noen for å konstantere det en vet...og hvilken nytte har jeg av de utgiftene årlig?Intruder skrev:Holder en sykkelen i orden underveis bør kanskje ikke dette være et kjempeproblem,heller
Eller ?![]()
OG,jeg er ikke tilhenger av allverdens kontrollvirksomhet,men alt som øker sikkerheten i trafikken er jeg for...![]()
Vanskelig å få menigheten her ut i diskusjoner,gitt...![]()
Nuvel. Jeg kan forstå hvorfor vi har EU-kontroll på biler, det fantes en haug med biler som hadde en så dårlig teknisk stand at de ikke burde vært på veien, før den obligatoriske EU-kontrollen ble innført.Intruder skrev:En må vel ta seg fri fra jobben for å vise bilen også ?mekkern skrev:bare ta seg fri fra jobben og betale noen for å konstantere det en vet...og hvilken nytte har jeg av de utgiftene årlig?Intruder skrev:Holder en sykkelen i orden underveis bør kanskje ikke dette være et kjempeproblem,heller
Eller ?![]()
OG,jeg er ikke tilhenger av allverdens kontrollvirksomhet,men alt som øker sikkerheten i trafikken er jeg for...![]()
Vanskelig å få menigheten her ut i diskusjoner,gitt...![]()
blir nok nærmere hvert år i snitt...første gang etter 4 år fra ny-så etter 6år-deretter årlig...samme med bil og tilhengere og traktor med konstruktiv hastighet over 40-Og alle mopeder da.18 til 20mil hos deg det også.. :-)å ..jhn skrev:hvordan skal det bli når halvparten av alle mcister skal ha time hvert år?