Edit: fra YT: http://www.youtube.com/watch?v=dSZXepU7Sks" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er jo en ganske vesentlig forskjell. 'Lurer forresten på hvordan man lager variable ventiler,ZZR-Erling skrev:For 2013 GTR1400 skriver Kawasaki.no: " Variable hydrauliske ventiler,", men det stemmer jo ikke. Ventilene justeres med shims. Det er variable kamtider vha hydraulikk. Den ene kammen dreies som følge av sentrifugalkraft og hydraulikk.
Edit: fra YT: http://www.youtube.com/watch?v=dSZXepU7Sks" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, er ofte mye artig lesing i reklamen :)Jompa skrev:Det er jo en ganske vesentlig forskjell. 'Lurer forresten på hvordan man lager variable ventiler,ZZR-Erling skrev:For 2013 GTR1400 skriver Kawasaki.no: " Variable hydrauliske ventiler,", men det stemmer jo ikke. Ventilene justeres med shims. Det er variable kamtider vha hydraulikk. Den ene kammen dreies som følge av sentrifugalkraft og hydraulikk.
Edit: fra YT: http://www.youtube.com/watch?v=dSZXepU7Sks" onclick="window.open(this.href);return false;
enten de nå har haydraulisk eller annen justering![]()
Men et stilig system er det, det ser nesten ut som Toyota har knabbet det også....