Undersøkelse om motorsykkeleiere

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
RuneMC
Motorsykkelen din: '08 DL650A

Re: Undersøkelse om motorsykkeleiere

Legg inn av RuneMC »

Økonomi spiller nok en stor rolle, flesteparten prioriterer nok bil først...

HD har et blandet image - men det er vel ikke spesielt ungdommelig... tipper X-Games, MotoGP og stunt-kjøring etc fenger dagens unge MC-interesserte mer...

[video]http://www.youtube.com/watch?v=_HKpXBHIXkk[/video][video]http://www.youtube.com/watch?v=tkXQnVbOJkQ[/video]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Geir Vangen
Motorsykkelen din: HD Fat Boy 1450 2003

Re: Undersøkelse om motorsykkeleiere

Legg inn av Geir Vangen »

joo skrev:Utenom de hardcore Harley-folka som er og lever HD så tok salget helt av for noen år siden med "nye" motorsyklister. Og jeg er helt sikker på at "de nye" for det meste er folk over 40 som pulte på seg småunger i alt for ung alder og aldri fikk kjøre MC som så mange av kompisene gjorde. Og de har gått og fantasert om at Haaarly er saken.
Så endelig er de skilt/unga ute av huset/god nok økonomi til at gaupa godkjenner slik sløsing så må dem ha lappen og Harlyy :prop:

(Heldigvis for dem er det ikke mye mekking på en HD av i dag i forhold til for 25-30 år sida, før EVO-motor og sånne saker) Men håper og tror de koser seg stort uansett :thumleft
Treffende beskrivelse dette :thumleft Jeg har alltid syntes HD har vært en flott sykkel. Har selv hatt flere andre sykler, ikke R sykler. Har det problemet at hvis jeg setter meg på en R sykkel så går rullegardina ned og jeg blir bare dummere og dummere :twisted Samme gjelder bil, derfor kjører jeg en stor 4X4, da må man ta det med ro.
Derfor har jeg nå i en alder av 43 kjøpt HD :gk unga og kona er ute av huset, og jeg skal bare ut og kose kjøre på finværsdager :jada:
Service og rep utføres av HD forhandler.
Men jeg er ikke noe Badboy, og kommer ikke til å kle meg som en heller.
[album]3873[/album] [album]3874[/album] [album]3875[/album] [album]3876[/album] [album]3877[/album] [album]4378[/album]

Svar