Tid for å børste litt støv av denne tråden igjen
I år har det bare vert vellstand (mer eller mindre) frem til nå. Sykkelen startet fint med litt ekstra hjelp siden veivhus var fult av olje og startmotoren ikke hadde så veldig lyst til å blåse ut av dette på egen hånd. (har dessverre et litt for undersized batteri i forhold til startmotoren som trenger 360CCA, hvor batteriet leverer 335CCA).
Fått meg noen fine turer frem til nå har jeg også.. MEN... det har sneket seg inn en strømtyv i løpet av vinteren. For nå er det sånn at jeg må bruke startbooster hver gang jeg skal starte, etter at sykkelen har stått i "noen timer". Fra kl 20 på fredag til ca kl 12 på lørdag var det så vidt det gikk rundt i startern.
Har bare ikke kommet så langt som til å begynne å feilsøke... Har dessverre, som alltid, alt for mange jern i ilden, samtidig som sjonglering av flere baller i lufta...
Den veldig fine greia med i år er at sykkelen ble veteran i år

Kan absolutt like det.. Nå er den ikke lengre utenom normen for min del... Da denne sykkelen er den eneste jeg har hatt i min eie som ikke har vert veteran da jeg kjøpte den. hehe.
Har ikke de største planer for nye deler i år... Alltid ønsker, men forløpig kommer ønskene langt ned på prioriteringslista... Så lenge sykkelen fungerer, får den bli slik den står. Men, skal nå få montert de doble hovedlyktene som jeg kjøpte for 2 år siden

Nå er de ferdig lakkerte og klare til å gå på sykkelen :)
2012-04-15 10.03.40.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.